۲ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در شهرستان طبس کشف شد

اقتصاد ایران: بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان طبس از کشف ۲ میلیارد ریال لوازم خانگی خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس حسنی ظهر شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان طبس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری، مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماًموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از داخل خودرو، لوازم خانگی خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده، برابر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شد است.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان داشت: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسنی خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و اقلام ممنوعه، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین هم از کشف ۴ فقره سرقت کابل برق و دستگیری ۲ نفر سارق سابقه دار و یک نفر مالخر در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در سطح حوزه استحفاظی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۶ نیمبلوک شهرستان قائنات با انجام رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی توانستند ۲ نفر سارق حرفه‌ای را در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی سارقان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائنات افزود: سارقان در بازجویی‌های اولیه به ۴ فقره سرقت اعتراف کردند که در این رابطه یک نفر مالخر نیز دستگیر شد که متهمان تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارقان احشام در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان هم از دستگیری ۳ نفر سارق احشام و یک نفر مالخر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ فقره سرقت احشام کشف شده است.

سرهنگ حسین عرب اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان نهبندان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت که مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی ۳ سارق و یک نفر مالخر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به ۲ فقره سرقت احشام در سطح این شهرستان اعتراف و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ