رسیدگی به محور سرخ رود- آمل مطالبه مردم است

اقتصاد ایران: سرخ رود- بخشدار سرخ رود رسیدگی به وضعیت دو محور سرخ رود - آمل و سیاه‌کلا را از مطالبات بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسین‌زاده ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران همکار با مجموعه بخشداری ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: خبرنگاران مشعل اطلاع‌رسانی را در جامعه روشن نگه می‌دارند و وظیفه اصحاب رساله حفظ رسالت خبر است.

وی افزود: دغدغه برای اعتلای بخش سرخ‌رود، فصل مشترک بین مجموعه بخشداری و خبرنگاران است تا از مردم مشکلات را به ما انعکاس دهند.

بخشدار سرخ‌رود تصریح کرد: با همکاری و همراهی خبرنگاران می‌توان مشکلات را مشخص، بررسی و پیگیری کرد.

حسین‌زاده در خصوص فعالیت‌های بخشداری سرخ‌رود، خاطرنشان کرد: حوزه سیاسی و اجتماعی در مدت اخیر پر رنگ‌تر بود چراکه سه دوره انتخابات را با فاصله بسیار کوتاه برگزار کردیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت و شهید جمهور، گفت: ما به‌عنوان اصلی‌ترین واحد بخش درصدد تمهید مقدمات برگزاری بودیم تا بهترین شکل ممکن برگزار شود.

بخشدار سرخ‌رود عنوان کرد: آرامش فضای سیاسی و امانت‌داری از رأی مردم از دغدغه‌های ما در این دوره انتخابات بود و نقش‌آفرینی خبرنگاران در این حوزه قطعاً بی‌تاثیر نبود.

حسین‌زاده در خصوص پیگیری و مدیریت روستاها اظهار کرد: مکاتبات و بازدیدها با اولویت مشکلات بیشتر روستاها شروع شد و ابلاغ حکم یک دهیار جدید نیز امروز انجام شده که این کار در راستای تعیین و تکلیف روستاها انجام می‌شود.

وی در مورد دو محور خطرناک سرخ‌رود به آمل و سیاهکلا به آمل، گفت: این مساله کم هزینه نیست و ما از گذشته اقدامات لازم را انجام دادیم، در سفرهایی که مسئولان و مقامات کشور به این بخش داشتند، موضوع پیگیری شد اما به واسطه هزینه بالا و انهار زارعی در کناره‌های جاده، کمی کار را سخت‌تر و طولانی‌تر کرده است.

بخشدار سرخ‌رود با اشاره به اینکه مشکلات و مطالبات دیگری نیز مردم بخش دارند، افزود: همه موارد بررسی و پیگیری می‌شود اما از پروژه‌ها با هزینه کمتر انجام می‌شود و هزینه‌های ملی پیگیری خواهد شد.

حسین‌زاده تاکید کرد: موضوع اینکه دهیاری‌ها ورود به بخش هزینه‌ها داشته باشند، برخی مواقع محدودیت دارد و همیشه نمی‌توان وظایف اعلام شده صورت گیرد و در حال حاضر روستای اورطشت و در قدم بعدی روستای عبدالله در دست اقدام است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ