خبرنگاران شاهرودی تقدیر شدند

اقتصاد ایران: شاهرود- آیین تقدیر از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی شهرستان شاهرود با حضور مسوولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با پیش از ظهر شنبه، مراسم تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان، خبرنگاران و رسانه نگاران شهرستان شاهرود به مناسبت روز خبرنگار و به میزبانی سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

در این نشست خبرنگاران شهرستان شاهرود مشکلات و معضلات صنفی از جمله مسائل مرتبط با مالیات وضع شده علیرغم معافیت‌های مالیاتی کارهای فرهنگی، مشکل بیمه و مسکن، سختی کار، عدم تعامل دستگاه‌های اجرایی، عدم برگزاری نشست‌های خبری، فقدان پاسخگویی به موقع از سوی مسئولان و … مطرح شد.

اطلاع رسانی به موقع

امام جمعه شاهرود در سخنانی ضمن اشاره به اخلاق خبرنگاری و رسانه نگاری گفت: اطلاع رسانی و بیان مطالبات مردم یکی از مهمترین رسالت‌هایی است که خبرنگاران برعهده دارند.

حجت الاسلام عباس امینی با بیان اینکه اطلاع رسانی باید به موقع و به هنگام و البته تأثیر گذار باشد، تاکید کرد: خبرنگاران در اطلاع رسانی بسیاری دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های اخلاق خبرنگاری رعایت اصل حقیقت نگاری است، تاکید کرد: خبرنگار باید واقعیت‌ها را بیان کند تا مورد وثوق مردم باشد.

خبرنگاران شاهرودی تقدیر شدند

اعتماد و وثوق

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه یک خبرنگار ولو اگر دشمن ما باشد وقتی از حقایق صحبت می‌کند می‌توان به حرفش استناد کرد، تاکید کرد: دیگر اصلی که خبرنگاران باید به آن پایبند باشند، انصاف است.

امینی همچنین با اشاره به مشکلات خبرنگاران به خصوص بیمه یا مسائل مرتبط با صنف رسانه‌ها، تاکید کرد: وجود یک انجمن به صورت مؤثر می‌تواند مطالبات این قشر را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه بلاگری با کار مقدس خبرنگاری تفاوت دارد، افزود: اگر کسی در شهرستان رعایت شأن خبرنگاری را نمی‌کند اول خود خبرنگاران هستند که می‌بایست مطالبه برخورد با این افراد را داشته باشند اما در مجموع وجود یک صنف و اتحادیه می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد.

اعتبارات سفر

معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود نیز در سخنانی کوتاه ضمن اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در دولت سیزدهم، تاکید کرد: از سفر دور اول استانی شهید رئیسی هزار میلیارد تومان اعتبار به شهرستان شاهرود رسید.

ابوطالب جلالی با بیان اینکه ۳۳ درصد از اعتبارات استانی سفر دور دوم شهید رئیسی سهم شاهرود شد، افزود: امیدواریم بتوانیم به زودی شاهد تحقق اعتبارات سفر دور دوم نیز باشیم.

وی در ادامه به مطالبات خبرنگاران هم اشاره کرد و افزود: پیگیر مسائلی مانند عدم پاسخگویی و عدم برگزاری نشست‌های خبری از سوی مسئولان شهرستان خواهیم بود چرا که عقیده داریم همه باید در قبال مسئولیت هایشان پاسخگو باشند.

در خاتمه این نشست از خبرنگاران حاضر در جلسه تقدیر شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ