هرموسو در رادار منچستریونایتد

اقتصاد ایران: مدافع چند فصل اخیر تیم فوتبال اتلتیکومادرید در رادار باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد همچنان به دنبال تقویت خط دفاعی تیم تحت هدایت اریک تن‌هاخ برای فصل پیش رو است و به این منظور نصیر مزراوی و ماتیس دلیخت را از بایرن مونیخ زیرنظر دارد، اما هنوز نتوانسته با این باشگاه بوندس‌لیگایی به توافق برسد. مدیران باشگاه منچستریونایتد همچنان امیدوار هستند که بتوانند دو مدافع بایرن را پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی به ترکیب تیم خود اضافه کنند اما در عین حال گزینه‌های دیگری را هم برای تقویت خط دفاعی شیاطین سرخ مدنظر دارند که یکی از این گزینه‌ها مدافع پیشین اتلتیکومادرید است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ نام ماریو هرموسو به عنوان گزینه‌ای برای تقویت خط دفاعی تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ در نظر گرفته شده است و با توجه به اینکه او بازیکن آزاد است، می‌تواند فرصت خوبی برای این باشگاه لیگ برتری باشد. طبق ادعای رومانو؛ هرموسو برخلاف شایعات منتشر شده، مذاکره‌ای با باشگاه اینتر نداشته است.

رومانو خبر داد؛ منچستریونایتد در روزهای باقیمانده نقل‌وانتقالات تابستانی جاری فعال خواهد بود و انتظار می‌رود پیش از بسته شدن پنجره تابستانی سه یا چهار بازیکن جدید به ترکیب این تیم اضافه شوند. بر این اساس جذب یک مدافع میانی، یک دفاع راست و یک هافبک در اولویت است و جذب یک دفاع چپ یا ماریو هرموسو نیز از سوی این باشگاه رد نشده است.

هرموسوی 29 ساله که سابقه حضور در تیم‌های وایادولید و اسپانیول را در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش دارد، در پنح فصل اخیر در عضویت تیم اتلتیکومادرید بود و در 174 بازی برای این تیم به میدان رفت و آمار 10 گل‌زده و 6 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ