قانون جزء لاینفک فعالیت‌های رسانه‌ای است

اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: قانون جز لاینفک فعالیت‌های رسانه‌ای و خبرنگاران خود مجریان متعهد قانون هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید حسین علوی پیش از ظهر شنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: با تمسک به قانون بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه حل‌شدنی است و خبرنگاران در خط مقدم این اصول قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل در صدد است تا با قانون‌گرایی جامعه را به سمت صلح و سازش رهنمون سازد، تصریح کرد: خبرنگاران در این راستا یاریگر شوراهای حل اختلاف هستند و الحق که در همه برنامه‌ها، شوراهای حل اختلاف پیشگامی خود را ثابت کردند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل با اشاره به اینکه مرکز توسعه حل اختلاف پیشگام صلح و سازش در جامعه است، گفت: با ایجاد واحدهای صلح‌یار در دستگاه‌ها و واحدهای اجرایی استان اردبیل، سعی داریم تا از ورود انبوه عظیمی از پرونده‌های قضائی به محاکم جلوگیری کرده و بسیاری از پرونده‌ها که قابلیت صلح و سازش دارند، توسط صلح‌یاران به سرانجام برسد.

حجت‌الاسلام علوی با تبریک روز خبرنگار، رسانه‌ها و خبرنگاران را بهترین مروجان فرهنگ صلح و سازش اعلام کرد و افزود: امروز در جامعه با تقویت فرهنگ می‌توانیم پله‌های ترقی را طی کرده و با قانون‌گرایی و قانون‌مداری جامعه را به سمت رستگاری رهنمون کنیم.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل با بیان اینکه در بسیاری از دستگاه‌های فرهنگی کانون‌های صلح‌یار راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: در هفته‌های گذشته نیز کانون صلح‌یار دانش‌آموزان در آموزش و پرورش ایجاد شد تا دانش‌آموزان و فرهنگیان خود به صورت مستقیم در امر صلح و سازش ورود کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از خبرنگاران استان به مناسبت پاسداشت روز خبرنگار با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ