حرف اول استان همدان در سالجاری مسکن است

اقتصاد ایران: همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: حرف اول در استان همدان مسکن است وهمه باید با قدرت دراین زمینه کمک کنید تا بتوانیم زمین‌ها را اضافه و قطعه بندی کنیم.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: تمام تولیدات فکری، عملی و فن آوری های استان در اختیار ما قرار می‌گیرد، همدان نقش کلیدی در ابریشم داشته است و شاهرگهای اصلی که در همدان در حال به وجود آمدن است و همه مردم ایران باید از غرب کشور عبور کنند طبق این برنامه همدان باید تغییرات اساسی کنند.

وی یادآور شد: رعایت الگوی کشت در استان همدان با توجه به مشکل آب بسیار باید جدی گرفته شود و فامنین و قهاوند به الگوی کشت کشوری تبدیل شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه برای پاسخگویی هر موضوعی و هر چالشی پاسخگو سوالات خواهم بود افزود: تئاتر و فیلم جشنواره کودک و نوجوان را انجام دادیم ولی دلیل نماندن جشنواره این بود همدان با اصفهان رقیب بوده است و باید زیر ساخت‌های نشدن این موضوع را بررسی کرد که علت نشدن چه بوده است.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه این گفتگو تصریح کرد: وظیفه مدیریتی استان این است که وظیفه حمایتی خود را انجام دهد و باشگاه پاس همدان ۲۰ سال دارای مشکل و متولی ندارد و اگر سپاهان به عقبه اجتماعی تیم‌های بزرگ اصفهان تبدیل شده است به دلیل این است که صاحب داشته است.

عباس صوفی بیان کرد: زیرساخت‌های باید بخوبی وجود داشته باشد و فرودگاه همدان باید فعال شود اگر می‌خواهیم گردشگری، توسعه صنعتی و در کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم باید فرودگاه فعال داشته باشیم.

وی تصریح کرد: برای توسعه استان برخی زیر ساخت‌ها باید فوری آماده شود مانند تکمیل راه آهن، ارتباطات جاده‌ای، بهسازی روستاها، اشتغال روستایی، اشتعال شهری باید انجام شود و در این میان نیاز به نقشه راه داریم و نقشه راه نیازمند زیر ساخت‌های خاص خود است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ