ارتقای مشاوره‌ درمانی مرکز درمان ناباروری قفقاز در اردبیل

اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: در راستای برنامه‌های توسعه‌ای مرکز درمان ناباروری قفقاز، خدمات مشاوره‌ای و درمانی این مرکز ارتقا می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسام رسولی پیش از ظهر شنبه در جلسه هیأت مدیره مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی استان اردبیل، اظهار کرد: پزشکان مجرب و متعهد، هویت این مرکز هستند به همین خاطر تلاش می‌کنیم زمینه ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی را برای آنها فراهم کنیم.

وی از همکاری سه پزشک متخصص زنان، ۲ پزشک متخصص ارولوژی، ۲ پزشک بیهوشی، ۲ نفر دکترای جنین‌شناسی و یک نفر دکترای تغذیه با مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: این مرکز به دنبال فراهم کردن بستر مناسب برای ارتقای کیفی و کمی روش‌های درمان ناباروری از طریق گروهی از پزشکان متخصص و به نام استان است تا با بهره‌گیری از جدیدترین یافته‌های پزشکی، به نشاط خانواده‌ها از راه فرزنددار کردن آنها کمک کند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: در کنار انجام روش‌های درمان ناباروری و لقاح آزمایشگاهی شامل IUI ،IVF، ICSI،PGD و استفاده از روش لنفوسیت‌تراپی وPRP رحمی و تخمدانی برای کمک به درمان ناباروری در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان اردبیل، برای یافتن و به‌کارگیری خدمات جدید که بتواند راه درمان ناباروری را تسهیل کند، تلاش می‌کنیم.

رسولی به بهره‌گیری از ظرفیت خیران سلامت برای احداث مجتمع سلامت جهاد دانشگاهی استان اردبیل تأکید کرد و افزود: با آغاز به کار این مجتمع با توسعه فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری قفقاز، خدمات درمانی دیگر جهاد دانشگاهی در استان بومی‌سازی و آغاز خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل بیان کرد: ایجاد زمینه پژوهشی در رابطه با سلامت و بهداشت باروری و پیشگیری از ناباروی از رویکرد جدید در ارتباط با این مرکز است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ