راهپیمایی تونسی‌ها در حمایت «السنوار»

اقتصاد ایران: شهروندان تونسی در تظاهرات ضد صهیونیستی خود از انتخاب «یحیی السنوار» به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس حمایت کردند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شهروندان تونس در حمایت از ملت فلسطین در خیابان حبیب بورقیبه ( مهم ترین خیابان پایتخت) تظاهرات ضد صهیونیستی برپا و جنایات رژیم اسرائیل علیه ساکنان عزه را محکوم کردند.

این تظاهرات که به دعوت تشکل غیر دولتی « یاوران فلسطین در تونس» برگزار شده بود،تظاهرات کنندگان در حمایت از انتخاب « یحیی سنوار» به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فریاد زدند « ما همه سرباز تویم سنوار» « شمشیر در مقابل شمشیر.... محمد ضیف ( فرمانده گردان‌های قسام ) ما مردان تو هستیم »

« محمد بشیر خضری» مدیر اجرایی تشکل« یاوران فلسطین در تونس » با بیان اینکه شهروندان این کشور هر هفته در حمایت از ملت فلسطین تظاهرات می‌کنند، اظهارداشت: ما انتخاب سنوار به عنوان رئیس دفترسیاسی حماس را انتخابی صحیح می دانیم چرا که فلسطین جزء از طریق مقاومت آزاد نمی‌شود و  سنوار همین دیدگاه و اعتقاد را دارد، صهیونیست‌ها را نمی‌توان با مذاکره از اراضی اشغالی فلسطین بیرون راند.

به نوشته روزنامه القدس العربی، وی همبستگی با ملت فلسطین را یک وظیفه قانونی ، انسانی و اخلاقی دانست و گفت: بایستی از مقاومت ملت فلسطین حمایت کرد چرا که مقاومت تنها از غزه و فلسطین دفاع نمی‌کند بلکه از شرف امت اسلام دفاع می‌کند و در صدد بازگشت کرامت به این امت است.

خضری تظاهرات دیروز شهروندان تونسی را به مثابه تبریک گفتن آنان به رئیس جدید دفتر سیاسی جنبش حماس خواند.

به دنبال به شهادت رساندن « اسماعیل هنیه » توسط عوامل رژیم صهیونیستی در تهران، این جنبش یحیی سنوار را به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی حماس انتخاب کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ