نظارت بر روند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس باید تقویت شود

اقتصاد ایران: اردبیل- استاندار اردبیل گفت: توجه ویژه آموزش‌ و پرورش و مدیریت مناسب در روند ثبت‌نام و نظارت بر این روند بر اساس محل نزدیک زندگی دانش‌آموزان مورد تأکید است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل، با اشاره به تأثیرات جامعه و فضای مجازی بر دانش آموزان، تقویت نقش تربیتی در آموزش و پرورش را ضروری دانست.

وی تصریح کرد: توجه به تربیت افراد صالح و دارای علم، منافع زیادی برای خانواده و جامعه دارد.

استاندار اردبیل گفت: با توجه به آسیب‌زا شدن فضاهای مجازی و جامعه، هر آسیبی که به دانش آموزان وارد شود موجب هزینه و خسارت به جامعه بوده و در این راستا باید نقش تربیتی در آموزش و پرورش تقویت شود.

عاملی افزود: توجه به تربیت افراد صالح و دارای علم، منافع زیادی برای اطرافیان و جامعه دارد و برعکس افراد آسیب‌دیده موجب هزینه‌تراشی برای خانواده و جامعه هستند.

وی با تأکید بر داشتن حساسیت ویژه به امر تربیتی و اجرای طرح نماد «نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان» خاطرنشان کرد: همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها و فرمانداران استان با آموزش و پرورش برای اجرای طرح نماد ضروری است.

استاندار اردبیل با اشاره به قرار گرفتن در فصل ثبت‌نام مدارس اضافه کرد: توجه ویژه آموزش و پرورش و مدیریت مناسب در روند ثبت‌نام و نظارت بر این روند بر اساس محل نزدیک زندگی دانش‌آموزان مورد تأکید است.

رتبه‌بندی معلمان استان اردبیل به طور کامل انجام شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این نشست با اشاره به جذب سه هزار و ۲۸۵ نفر نیروی جدید در استان اردبیل یادآور شد: رتبه‌بندی معلمان استان اردبیل نیز به طور کامل انجام گرفته و معلم فاقد رتبه نداریم.

کلام‌الله صفری آغاز اجرای طرح توزیع شیر رایگان با بیش از ۱۲۰ هزار نفر پوشش را یادآور شد و تصریح کرد: این طرح بعد از ۱۲ سال تعطیلی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

وی افزایش میزان توسعه متوازن در آموزش و پرورش استان اردبیل از ۳۵ درصد به ۴۳ درصد، کاهش کلاس‌های چند پایه و ساماندهی منابع انسانی را از دیگر اقدامات انجام گرفته در سه سال اخیر در استان عنوان کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ