صهیونیست‌ها به دنبال کشتار حداکثری شهروندان غزه هستند 

اقتصاد ایران: جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد که حمله بامدادی دشمن صهیونیستی به نمازگزاران در مدرسه آوارگان نشان می‌دهد که دشمن به دنبال نشل کشی حداکثری شهروندان در غزه است. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای نسبت به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در مدرسه آوارگان در نوار غزه واکنش نشان داده و آن را یک جنایت جنگی کامل ارزیابی کرد.

در این بیانیه آمده است که انتخاب زمان نماز صبح برای انجام این جنایت نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی تلاش کرده بیشترین تلفات ممکن را در میان غیرنظامیان ایجاد کند.

بر اساس این بیانیه، بهانه‌های صهیونیست‌ها برای تخریب مدارس، همان بهانه‌هایی است که برای تخریب بیمارستان‌ها از آن استفاده کرده و دروغ بودن تمامی آنها به اثبات رسیده است.

جهاد اسلامی تاکید می‌کند که ادامه حمله دشمن صهیونیستی به مدارس و تجمعات آوارگان، دلیلی بر این است که دشمن وارد جنگ نسل کشی ضد ملت غزه شده است.

این بیانه تاکید می‌کند که اگر پوشش دولت آمریکا و جو بایدن و حمایت‌های آنها از اشغالگران صهیونیست نبود، جنایت‌های صهیونیست‌ها تا این حد ادامه پیدا نمی‌کرد.

این جنبش ابراز داشت که سستی موسسات بین‌المللی در معرفی سرکردگان رژیم صهیونیستی به عنوان جنایتکار جنگی و صدور حکم بازداشت برای آنها در ادامه جنایات آنها تاثیرگذار است.

جدیدترین جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه آوارگان فلسطینی بیش از ۱۰۰ شهید و ده‌ها زخمی برجای گذاشته است. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز و در زمان اقامه نماز صبح یک مدرسه که پناهگاه آوارگان فلسطینی در محله الدرج واقع در شهر غزه بود بمباران کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ