تامین زمین برای فاقدان مسکن استان قزوین در دستور کار قرار گرفت

اقتصاد ایران: قزوین- معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: تامین زمین برای فاقدان مسکن استان قزوین و اجرای پروژه های مسکن برای طرح جوانی جمعیت و یا برای کارمندان دستگاه های دولتی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی رجحانی در گفت‌وگو باخبرنگار مهر با اشاره به لزوم تأمین زمین برای فاقدان مسکن اظهار کرد: پیرو تلاش مجموعه مدیریتی استان به منظور رفع مشکل مسکن و زمینه‌سازی حل چالش مسکن در استان در حوزه جمعیت و ایثارگری اقدامات خوبی صورت گرفته است و عزم جدی در استان برای تولید زمین وجود دارد.

وی افزود: در استان تلاش شده تأمین نیاز نهضت ملی مسکن در موضوع زمین و تعهد دولت در قانونی جوانی جمعیت در برابر خانواده‌های ۳ و ۴ فرزندی به انجام برسد.

معاون عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: بخش زیادی تولید زمین در دولت سیزدهم اتفاق افتاد اما کفایت نیاز موجود را نمی‌کند و این تلاش همچنان ادامه دارد.

وی یادآور شد: در همین راستا در جلسه‌ای به ریاست استاندار محترم و با حضور مدیران متولی از جمله امور اراضی، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و اوقاف؛ آخرین اقدامات انجام شده مورد بررسی قرار گرفت و تذکرات لازم در خصوص سرعت بخشی به کارها داده شد.

رجحانی یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده تولید زمین سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد و بخش عمده‌ای از نیاز زمین مربوط به خانواده ایثارگران، نهضت مسکن و قانون جوانی جمعیت تأمین خواهد شد.

وی افزود: تولید زمین برای واگذاری به کارمندان دولت در استان نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد زمینه‌ای فراهم شود که با شرایط تصویب شده زمین در قالب تعاونی مسکن به این منظور اختصاص پیدا کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ