خوشبینی به خریدهای جدید پرسپولیس/ اردوی خارجی کمک حال بود

اقتصاد ایران: کارشناس فوتبال گفت: اردوی خارجی به بازیکنان بیشتر از اردوهای داخلی کمک می کند و آنها با روحیه بهتر آماده مسابقات می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی در فصل بیست و سوم لیگ برتر با جدایی چند بازیکن اصلی خود رو به رو شد و مدیران باشگاه پرسپولیس تلاش کرده‌اند که در این مدت بتوانند با جذب بازیکنان جدید، نبود نفرات اصلی فصل گذشته خود را جبران کنند.

«الکسیس گندوز»، «ایوب العملود»، فرشاد احمدزاده و علی علیپور از مهم‌ترین خریدهای پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی هستند. با جدایی «عبدالکریم حسن» و با اینکه پرسپولیس از جدایی این بازیکن حدود یک میلیون و سیصد هزار دلار درآمد کسب کرد اما مدیران این باشگاه تاکنون نتوانسته‌اند بازیکن مطرحی را در پست دفاع چپ به خدمت بگیرند.

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با عملکرد این تیم در نقل و انتقالات اظهار داشت: برای بازیکنانی که از تیم جدا شدند باید نفرات جدید جایگزین می‌شد. ۳، ۴ خرید خوب انجام شده که باید دید شرایط آمادگی آنها به چه صورت است و می‌توانند جایگزینان خوبی برای بازیکنان جدا شده باشند یا خیر.

او ادامه داد: بازیکنان جدید باید به پرسپولیس در راه کسب عنوان قهرمانی کمک کنند مخصوصاً بازیکنان خارجی جدیدی که به تیم اضافه شده‌اند و مانند یک هندوانه در بسته می‌مانند. تعداد کمی از بازیکنان خارجی که در سال‌های اخیر وارد فوتبال ایران شده‌اند توانستند عملکرد خوبی را از خودشان به نمایش بگذارند اما به خریدهای جدید پرسپولیس خوشبین هستم و امیدوارم کمک حال این تیم باشند.

خارجی‌های پرسپولیس هندوانه در بسته هستند/ اردوی خارجی کمک حال بود

کارشناس فوتبال تصریح کرد: مدیران باشگاه پرسپولیس در سال‌های اخیر تجربه جذب بازیکنان خارجی به درد نخور مانند بازیکنان اوکراینی که در زمان «برانکو ایوانکوویچ» به تیم اضافه شدند و یک دقیقه هم به کار گرفته نشدند را دارند و مهاجمان خارجی هم که در این چند سال به تیم اضافه شدند به جز یکی، دو نفر سایر آنها عملکرد بسیار بدی داشتند. در حال حاضر پرسپولیس به یک مهاجم تمام عیار نیاز دارد که بتواند از موقعیت‌هایی که به دست می‌آید نهایت استفاده را ببرد.

اصلانیان خاطرنشان کرد: نداشتن یک زمین با کیفیت در استان تهران که دو تیم پرسپولیس و استقلال بتوانند از حریفان خود میزبانی کنند باعث می‌شود تا این تیم‌ها نسبت به رقبای اصلی خود ضرر کنند. تیم‌های تراکتور و سپاهان در این زمینه از سرخابی‌ها جلوتر هستند و این موضوع نمی‌تواند برای هواداران پرشمار دو تیم خوب باشد.

او در رابطه با استفاده از ورزشگاه تختی تهران برای میزبانی پرسپولیس و استقلال گفت: جو این ورزشگاه اصلاً برای بازیکنان خوب نیست و من سابقه بازی در این ورزشگاه را داشته‌ام و به طور کل اصلاً ورزشگاه استانداردی نیست و بازیکنان در چرخش توپ بین هم به مشکل خواهند خورد.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با برگزاری اردوی خارجی این تیم عنوان کرد: با توجه به اینکه کشورهای دیگر امکانات بهتری نسبت به ایران دارند، برگزاری اردوهای خارجی خیلی برای بازیکنان مفید خواهد بود. همچنین آنها از لحاظ روحی و روانی نیز شرایط بهتری را خواهند داشت و از تنش‌ها به دور هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ