۳.۸ میلیارد دلار محصولات پتروشیمی از استان بوشهر صادرات شد

اقتصاد ایران: بوشهر- ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از صادرات ۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون دلار محصولات پتروشیمی از گمرکات استان به خارج از کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلیمانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش صادرات محموله‌های مختلف تجاری و تولیدی از گمرکات استان بوشهر اظهار داشت: صادرات از گمرکات استان بوشهر شامل سه گروه میعانات گازی، محصولات پتروشیمی و سایر کالاهای تولیدی صنایع است.

ناظر گمرکات استان بوشهر صادرات ۴ ماه امسال از گمرکات استان را سه میلیارد و ۹۶۲ میلیون دلار اعلام و خاطرنشان کرد: این میزان صادرات رشد پنج درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

سلیمانی صادرات یاد شده را با احتساب میعانات گازی دانست و تصریح کرد: صادرات محموله‌ها از گمرکات استان بوشهر بدون احتساب میعانات گازی سه میلیارد و ۹۲۷ میلیون دلار ثبت شده که رشد پنج درصدی داشته است.

وی صادرات میعانات گازی در ۴ ماه نخست امسال از گمرکات استان بوشهر را ۳۵ میلیون دلار اعلام و اضافه کرد: در این مدت ۹ میلیون و ۲۳۸ هزار تن محصولات پتروشیمی از گمرکات استان بوشهر صادر شده است.

سلیمانی، ارزش محصولات صادراتی پتروشیمی استان بوشهر را سه میلیارد و ۸۳۰ میلیون دلار ذکر کرد و گفت: ارزش محصولات صادرشده پتروشیمی در ۴ ماه امسال از گمرکات استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش یافته است.

ناظر گمرکات استان بوشهر ارزش ریالی صادرات پتروشیمی استان بوشهر در ۴ ماه امسال را بیش از ۱۶۰ هزار و ۳۹۱ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: بیشترین صادرات مربوط به گمرک منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی است که بیش از ۹۱ درصد ارزش کل صادرات استان بوشهر در ۴ ماه نخست امسال به خودش اختصاص داده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ