اعمال تدابیر ضدتروریستی در مناطق کورسک، بریانسک و بلگورود

اقتصاد ایران: کمیته ملی مبارزه با تروریسم روسیه به‌دنبال حمله بی‌سابقه ارتش اوکراین، در مناطق کورسک، بریانسک و بلگورود تدابیر ضدتروریستی اعمال کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، در پی حمله و اقدام بی‌سابقه ارتش اوکراین برای نفوذ به روسیه از منطقه مرزی کورسک، کمیته ملی مبارزه با تروریسم مسکو از اعمال محدودیت‌ها و مقررات ضدتروریستی در کورسک، بریانسک و بلگورود خبر داد.

کمیته ملی مبارزه با تروریسم روسیه اعلام کرد: رژیم کی‌یف به منظور بی‌ثبات کردن شرایط در تعدادی از مناطق کشور، تلاش بی‌سابقه‌ای انجام داد. حمله تروریستی در خاک منطقه کورسک به دست واحدهای نیروهای مسلح اوکراین به تلفات غیرنظامی و تخریب خانه‌ها و سایر تاسیسات غیرنظامی منجر شد. به منظور حصول اطمینان از امنیت شهروندان و جلوگیری از تهدید اقدامات تروریستی که ممکن است از طریق اقدامات خرابکارانه و تشکیلات شناسایی دشمن انجام شود، الکساندر بورتنیکوف، رئیس کمیته ملی مبارزه با تروریسم و مدیر سرویس امنیت فدرال روسیه از نهم آگوست تصمیم به اجرای عملیات‌های ضدتروریستی در مناطق بلگورود، بریانسک و کورسک گرفت.

این نهاد اعلام کرد که دولت مسکو با هدف حصول اطمینان از امنیت مردم، برقراری نظم و قانون و تقویت حفاظت از این مناطق مقابل تروریسم، این تدابیر را اتخاذ کرده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که دولت روسیه به عنوان بخشی از عملیات‌های ضدتروریستی می‌تواند افراد را به مناطق امن منتقل و ارتباطات را از طریق تلفن (شنود) کنترل کرده و ضمن محدود کردن مخابرات و مصادره وسایل نقلیه، فعالیت‌های کارخانه‌ای و تولیدی با دخالت مواد اولیه خطرناک را تعلیق کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ