مسیر تردد زائران با شعارها و پیام های عاشورایی برجسته فضاسازی شود

اقتصاد ایران: چذابه - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مسیر تردد زائران با شعارها و پیام های عاشورایی برجسته فضاسازی شود چرا که این مسئله مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالنبی موسوی جمعه شب در آئین شروع خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه ضمن تسلیت ایام اربعین، اظهار کرد: مهم‌ترین رسالت ما، مواکب و افرادی که بستر تردد زائران در ۲ مرز چذابه و شلمچه را فراهم می‌کنند این است که بتوانیم به حول قوه الهی بستر و زمینه ظهور را فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه هرچه جلوتر می‌رویم بیشتر علائم ظهور را مشاهده می‌کنیم، تصریح کرد: عاشورا رقم خورد برای اینکه بستر خدمت جهانی فراهم شود.

وی گفت: اگر اربعین هر روز باشکوه‌تر و پرشورتر به لحاظ کمی و کیفی برگزار می‌شود و کل عالم، مسلمان و غیرمسلمان، حتی آن‌هایی که تابع هیچ ادیان الهی نیستند در این مسیر حرکت می‌کنند برای این بوده که می‌بینند انسانیت اینجا است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: وقتی دل‌ها به هم گره می‌خورد به گونه‌ای که اربعین هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود، معلوم است قلب‌ها دست مقلب القلوب است و ان‌شاءالله در مسیر اربعینی زمینه ظهور را فراهم کنیم.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه ۲ مأموریت مهم داریم، اظهار کرد: شما موکب داران هرچه در توان دارید برای زائرانی که از این مسیر عبور می‌کنند در طبق اخلاص می‌گذارید، ما نیز خدمت گزار شما هستیم، اما اینها کارهای حداقلی است.

وی اضافه کرد: باید زائر را با اخلاق و رفتار اهل بیت (ع) آشنا کنیم که اینها را با هیچ چیز نمی‌توان مقایسه کرد لذا سعی کنید زائران را با اخلاق و رفتار اهل بیت (ع) و پیام عاشورا، نماز اول وقت و درس‌های عاشورا آشنا کنید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: مسیر تردد زائران با شعارها و پیام‌های عاشورایی برجسته فضاسازی شود چرا که این مسئله مهم است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ