سرکشی از خانواده‌های زندانیان نیازمند در بوشهر انجام شد

اقتصاد ایران: بوشهر- رییس کل دادگستری استان بوشهر به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ومدیر کل زندان‌های استان از هشت خانواده زندانی نیازمند بوشهر سرکشی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این دیدارها با اشاره به اینکه از اولویت برنامه‌های دستگاه قضا حمایت از خانواده زندانیان و کاهش جمعیت کیفری است، افزود: به همه مسئولان حوزه‌های قضائی تاکید شده تا به خانواده‌های زندانیان نیازمند سرکشی و مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دهند و تا جایی که می‌توانند از ارفاقات قانونی استفاده کنند.

مهدی مهرانگیز ضمن تشکر از خیرین این خانواده‌ها را یاری می‌کنند، گفت: این عمل ثواب بسیار دارد و دعای خیر این خانواده‌ها بدرقه راه و زندگی آنها خواهد بود و تقاضا دارم خیرین و دیگر مسئولان نیز در این ثواب شریک شوند و این خانواده‌ها که بسیار دچار مشکلات معیشتی هستند را یاری و کمک کنند.

در این دیدارها رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن رسیدگی به درخواست‌های قضائی و حقوقی این خانواده‌های نیازمند از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات معیشتی آنها قرار گرفت که با اهدای بسته معیشتی و نقدی، اهدای ۲ دستگاه یخچال و کولر گازی و کمک هزینه پزشکی و اجاره یکسال منزل به سه خانواده با یاری خیرین کمک کرد.

عیادت از دختر خردسال خانواده نیازمند زندانی

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و مدیر کل زندان‌های استان و مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان به عیادت دختر خردسال خانواده نیازمند زندانی در روستای دویره و احمدی رفت.

این دختر به دلیل مشکلات مالی تاکنون نتوانسته بود تحت درمان قرار گیرد که با پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان بوشهر و همکاری یکی از خیران در بیمارستان تخصصی مورد عمل جراحی قرار گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ