کمک نقدی برای آزادی زندانیان در بوشهر پیگیری می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده مردم بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌های لازم در خصوص کمک ۱۰۰ میلیون تومانی جهت آزادی زندانیان در استان بوشهر صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پور کبگانی جمعه شب در بازدید از زندان مرکزی بوشهر با همراهی رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تاکید به کمک برای حل مشکلات زندانیان اظهار داشت: پیگیری‌های لازم در خصوص کمک ۱۰۰ میلیون تومانی جهت آزادی زندانیان در استان بوشهر صورت می‌گیرد.

نماینده مردم بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی در خصوص اشتغال زندانیان بیان کرد: اقدامات لازم برای تسهیل در اشتغال زندانیان که از موارد مهم در این زمینه محسوب می‌شود، انجام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید با تاکید بر بازدید مستمر قضات و رؤسای دادگستری‌ها و مراجع قضائی از زندان‌ها، تصریح کرد: تمامی قضات باید به طور مستمر از زندان‌ها سرکشی کرده و پرونده‌های مددجویان را بررسی کنند و با استفاده حداکثری از تسهیلات قانونی و قضائی از جمله «آزادی مشروط، نظام نیمه آزادی، عفو موردی، تعلیق اجرای مجازات و کمیسیون عفو» در رابطه با زندانیان موجبات کاهش و کنترل جمعیت کیفری در زندان‌ها را فراهم کنند.

کمک نقدی برای آزادی زندانیان در بوشهر پیگیری می‌شود

مهدی مهرانگیز گفت: استفاده از ارفاقات قانونی، مجازات‌های جایگزین حبس و استفاده از پابند الکترونیک به جای حبس باید در راستای کاهش جمعیت کیفری در دستور کار قضائی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در پایان این بازدید در نشستی که به منظور صلح و سازش بین ۲ خانواده قاتل و مقتول در زندان مرکزی بوشهر برگزار شد در خصوص لزوم ترویج فرهنگ صلح و سازش، گفت: در راستای نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش، بخشش و تقویت شورای حل اختلاف به خصوص شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان در جهت سازش در پرونده‌های قصاص بیشتر تلاش شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن بازدید از اماکن فرهنگی و آموزشی زندان مرکزی با حضور در اندرزگاه نسوان با زندانیان دیدار کرد و به درخواست‌ها حقوقی و مسائل و مشکلات آنها رسیدگی و دستورات لازم ارائه کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ