احداث پل معلق روی رودخانه «ولیران » دماوند منتفی است

اقتصاد ایران: دماوند- نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث پل معلق روی رودخانه «ولیران » دماوند منتفی است.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهرخ رامین، شامگاه جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص احداث کمربندی منطقه گیلاوند اظهار کرد: وظیفه اصلی نمایندگان و مسئولان، گوش دادن به نظرات مردم و کارشناسان است.

وی با اشاره به حضور استاندار تهران در منطقه و پیشنهاد احداث پل معلق بر روی رودخانه منطقه ولیران جهت ساخت کمربندی به عنوان طرح سوم گفت: این نظریه را با مردم در میان گذاشتیم و نظرسنجی کردیم، اما بسیاری از مردم نگرانی داشتند که ترافیک به باغ‌های باصفای سنگ‌پل، شلمله و محله‌های زیبای دماوند وارد شود و این موضوع با افکار عمومی همخوانی نداشت.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به نظرات مردم و در جهت کاهش تأثیرات منفی بر محیط زیست، تصمیم گرفتیم که به جای احداث پل معلق، اصلاح هندسی گیلاوند را با کمترین دستکاری در محیط زیست و تغییرات درختان اجرا کنیم.

وی ادامه داد: همچنین، مسیر تندرویی که با کمترین هزینه و تغییر در محیط طبیعی اجرا می‌شود، در نظر گرفته شده است تا ترافیک به خوبی مدیریت شود و مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

رامین تصریح کرد: از اجرای پل معلق و هزینه‌های سنگین آن صرف نظر کرده‌ایم و تصمیم داریم با اصلاح هندسی و بدون نیاز به منابع ملی، این پروژه را به نحوی انجام دهیم که به پروژه‌های استانی و ملی آسیب وارد نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در دوره هشتم مجلس و در جریان سفرهای دوره دوم دولت دهم، پنج سالن ورزشی برای دماوند مصوب و احداث شد.

وی افزود: یکی از این پروژه‌ها، سالن ورزشی روستای وادان بود که به دلیل عدم تأیید سازه توسط نظارت تربیت بدنی استان، متوقف ماند و تا امروز به سرانجام نرسیده است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس تصریح کرد: در نظر داریم که برای اولین حضورمان در وادان، دست خالی نرویم و تکلیف این سالن ورزشی را مشخص کنیم.

رامین ادامه داد: امروز نیز درباره زمین چمن آبسرد، مجموعه امام علی رودهن، مهرآباد، و آبعلی مذاکراتی صورت گرفت و قول‌هایی از مسئولان مربوطه گرفته شد.

وی بیان کرد: برای این پروژه‌ها جدول زمان‌بندی تعیین شده و قرار است به همراه مسئولان، این موضوعات را با جدیت دنبال کنیم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس بیان کرد: امیدواریم در طول ۴ سال پیش رو، این پروژه‌ها را پیگیری کنیم و مسئولان نیز به تعهدات و قول‌های خود عمل کنند تا شاهد توسعه و بهبود زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ