مسئولان در شنیدن انتقاد خبرنگاران آستانه تحمل خود را بالا ببرند

اقتصاد ایران: ورامین- یک خبرنگار و فعال رسانه ای از مسئولان خواست، در شنیدن انتقاد خبرنگاران آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسن دلاوری بعد از ظهر جمعه در نشست صمیمی خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اهل قلم و خبرنگاران گفت: خبرنگاران منادی مظلومان هستند، اگر امروز می‌بینیم که فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در اقصی نقاط دنیا طنین انداز شده است، حاصل مجاهدت و رشادت بیش از ۱۷٠ خبرنگاری است که در کربلای غزه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی در ادامه گفت: امروز در دنیا شاهد یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای هستیم که دشمنان اسلام با همه ابزار و امکانات خود به میدان آمده اند تا افکار عمومی را مسموم کنند و در جبهه اسلام، خبرنگاران با کمترین ابزار و امکانات و غریبانه در حال مبارزه هستند.

این فعال رسانه‌ای با اشاره به اینکه خبرنگاران در نوک پیکان جهاد تبیین هستند، گفت: امروز طبق منویات مقام معظم رهبری جهاد تبیین یک اصل مهم در حرکت جریان انقلابی است و خبرنگاران با ابزار رسانه نقش مهمی در خصوص جهاد تبیین و آگاه سازی جامعه دارند.

وی در ادامه گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در تقویت جبهه حق و تضعیف جبهه باطل و تشویق مردم به خوبی‌ها و مطالبه گری از مسئولان دارند و در حقیقت خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین، بلندگوی کسانی هستند که صدا ندارند و فریاد مظلومانی هستند که مورد ظلم واقع شده اند.

این خبرنگار با اشاره از حدیثی از مولای متقیان حضرت علی (ع) خطاب به خبرنگاران گفت: حرف حق را بزنید و حرف حق خود را سانسور نکنید، هرچند که گفتن حق و حقیقت برای عده‌ای خوشایند نباشد و مسئولان نیز باید در شنیدن حرف حق و انتقاد خبرنگاران آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ