میرمصطفی جوادی در رقابت‌های وزنه‌برداری پنجم شد

اقتصاد ایران: میرمصطفی جوادی ملی پوش وزنه برداری ایران عنوان پنجم رقابت های این رشته در المپیک سی و سوم را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس،  رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک ۲۰۲۴ پاریس، امروز( جمعه) با برگزاری رقابت‌های دسته ۸۹ کیلوگرم پیگیری شد و میرمصطفی جوادی نماینده کشورمان در رقابت با ۱۱ وزنه‌بردار به روی تخته رفت و در پایان به عنوان پنجم دست یافت. 

میرمصطفی جوادی در حرکت یک ضرب خود ابتدا موفق به مهار وزنه ۱۶۴ کیلوگرم شد. او در دومین حرکت خود درخواست وزنه ۱۶۸ کیلوگرم را داشت که در مهار این وزنه نیز موفق بود. نماینده کشورمان در سومین حرکت در مهار وزنه ۱۷۱ کیلوگرم ناموفق بود تا با ۱۶۸  کیلوگرم به کار خود در حرکت یک ضرب پایان دهد. 

نماینده وزنه‌برداری کشورمان در نخستین حرکت دو ضرب وزنه ۲۰۴ کیلوگرمی را بالای سر برد. نماینده کشورمان در دومین حرکت خود وزنه ۲۱۷ کیلوگرم را انتخاب کرد که تا در صورت بالا بردن رکورد جدید حرکت دو ضرب المپیک را به نام خود ثبت کند، اما در مهار این وزنه ناموفق بود. جوادی در حرکت سوم نیز در مهار این وزنه ناموفق بود تا در مجموع با ۳۷۲ کیلوگرم در جایگاه پنجم قرار بگیرد. 

در این دسته کارلوس نازار از بلغارستان با مهار وزنه ۱۸۰ کیلوگرم در یک ضرب، ۲۲۴  کیلوگرم در دو ضرب که رکورد جدید حرکت دو ضرب المپیک بود و با مجموع ۴۰۴ کیلوگرم که به مدال طلای دسته ۸۹ کیلوگرم دست یافت. ییسون لوپز از کلمبیا با ۱۸۰ کیلوگرم در یک ضرب، ۲۱۰ کیلوگرم در دو ضرب و با مجموع ۳۹۰ کیلوگرم به مدال نقره رسید و آنتونیو پیتزولاتو با ۱۷۰ کیلوگرم در یک ضرب و ۲۱۲ کیلوگرم در دو ضرب با مجموع ۳۸۴ کیلوگرم به مدال برنز رسید. 

کارلوس نازار با مهار وزنه ۲۲۴ کیلوگرم ضمن شکستن رکورد دو ضرب المپیک به مدال طلای دسته ۸۹ کیلوگرم دست یافت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ