اسراییل در انتظار انتقامی سخت است

اقتصاد ایران: قم- امام جمعه پردیسان گفت: فضای غیرعادی و متشنج حاکم در اسراییل نشان از این دارد که آنها منتظر انتقامی سخت هستند، بطوری که در صحراهای کشورشان برای آوارگان این انتقام چادرهایی زده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا حامدی ظهر روز جمعه در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته پردیسان اظهار کرد: رییس جمهور منتخب در حال انتخاب اعضا دولت است و در روزهای آتی و طی زمان مقرر فهرست را به مجلس ارائه خواهد کرد.

امام جمعه پردیسان افزود: منطق صحیح در مواجهه با دولت در این برهه بر اساس منویات مقام معظم رهبری، راهبرد دفاع واقع بینانه و نقد منصفانه است تا مقدمات کار فراهم شود.

حجت الاسلام حامدی بیان کرد: انتظار و مطالبه عمومی در انتخاب کابینه دولت چهاردهم این است که بر مشی و تدابیر مقام معظم رهبری تمرکز شود و مجلس شورای اسلامی نیز طبق شاخص‌های اعلامی از سوی رهبری با مصادیق معرفی شده با رای اعتماد و عدم اعتماد تعامل جدی با دولت داشته باشد.

وی تصریح کرد: شاخص‌های بیان شده از سوی مقام معظم رهبری در تشکیل کابینه دولت امین بودن، صداقت، تدین، اعتقاد به جمهوری اسلامی، ایمان، امید به آینده، نگرش ملی، کارآمدی، انقلابی بودن است.

امام جمعه پردیسان ابراز کرد: حادثه تروریستی شهادت اسماعیل هنیه در تهران توسط صهیونسیت‌ها یک تجاوز آشکار به حاکمیت ملی و تهدید جدی نسبت به صلح امنیت ملی بود.

حجت الاسلام حامدی عنوان کرد: عدم توجه و عدم محکومیت آمریکا و کشورهای اروپایی نسبت به ترور اسماعیل هنیه در جلسه شورای امنیت و همچنین دعوت وزیر امور خارجه انگلیس به خویشتن داری بسیار وقیحانه بود.

وی ادامه داد: ترور شهید اسماعیل هنیه تاثیر عمده‌ای در فضای سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای دنیا گذاشته است و اقتصاد دنیا ریزش داشته است و حتی بسیاری از مراکز در اسراییل تعطیل شده است.

امام جمعه پردیسان اضافه کرد: فضای غیر عادی و متشنج حاکم در اسراییل نشان از این دارد که آنها منتظر انتقامی سخت هستند، بطوری که در صحراهای کشورشان برای آوارگان این انتقام چادرهایی زده‌اند تا بتوانند شاکله کشور خود را حفظ کنند.

حجت الاسلام حامدی یادآور شد: پاسخ جبهه مقاومت به جنایات رژیم صهیونیستی و اقمار آن قطعی است و همه بدانند که این اتفاق رقم خواهد خورد و پشیمان کننده خواهد بود.

وی گفت: این انتقام همچون وعده صادق نخواهد بود، بلکه بسیار گسترده‌تر خواهد بود، چراکه این انتقام در واقع یک قصاص است.

امام جمعه پردیسان عنوان کرد: رژیم صهیونیستی و حامیانش در حال تقاص پس دادن هستند، چراکه طبق آیات صریح قرآن یکی از سخت‌ترین عذاب ظالمان حیرانی و سرگردانی است.

حجت الاسلام حامدی اذعان کرد: پس از شهادت اسماعیل هنیه، برای انتخاب فرد جانشین به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس گزینه‌های متعددی در تهران مطرح شد و سرانجام بعد از گمانه زنی‌های بسیاری شخصیتی از دل غزه انتخاب شد که خالق حماسه هفت اکتبر بود.

وی با بیان اینکه انتخاب یحیی سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس بسیار هوشمندانه بود، خاطرنشان کرد: قصد رژیم صهیونسیتی از انجام ترورهای متعدد این است که از چاله مرگ تدریجی بیرون بیاید ولی ان شا الله به چاه مرگ قطعی خواهد افتاد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ