راه شهید رئیسی را ادامه دهید

اقتصاد ایران: تبریز-امام جمعه تبریز گفت: آقای رئیس جمهور محترماز شما هم انتظار می‌رود بدون توجه به حاشیه‌سازی‌ها و گفتار دیگران، راه شهید آیت الله رئیسی را ادامه دهید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در توصیه‌ای به پزشکیان، رئیس جمهور جدید کشورمان، اظهار کرد: جناب آقای رئیس جمهور شما و بنده در برهه‌ای از مان یک وجه اشتراک داریم، بنده به جای آیت الله شهید آل‌هاشم امام جمعه شهید تبریز و شما هم به جای آیت الله رئیسی شهید رئیس جمهور آمده‌ایم.

وی ادامه داد: این دو بزرگوار مورد توجه و نظر خاص مقام معظم رهبری بودند و در تسلیت و صحبت‌هایشان کاملاً رضایت معظم له از این دو بزرگوار آشکار بود.

وی افزود: بنده راهی جز ادامه دادن شهید بزرگوار شهید محراب آیت الله آل‌هاشم ندارم و لذا با خدا عهد بسته‌ام آنچه در توان دارم مکتب آل‌هاشم را ادامه بدهم.

مطهری اصل با بیان اینکه مجازات سخت رژیم صهیونیستی به خاطر ترور مهمان عزیزمان شهید اسماعیل هنیه یک مطالبه ملی است، تاکید کرد: شهید اسماعیل هنیه برای ما مهمان بود و برای شرکت در برنامه رسمی به ایران آمده بود و با قواعد انسانی جور در نمی‌آید که مهمان را بدون علت شهید کنند.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام نشان می‌دهد رژیم جعلی صهیونیستی بسیار گستاخ شده و به دلیل شکست پی در پی از سوی حماس و محور مقاومت و یمن می‌خواهد خودی نشان دهد و دست و پا می‌زند.

وی با بیان اینکه مجازات رژیم صهیونیستی در ترور شهید «اسماعیل هنیه» مطالبه به حق مردم ایران است، تاکید کرد: پاسخ سخت و قاطعانه ایران به ترور شهید هنیه موجب تقویت وحدت ملی و امینت ملی و خارجی خواهد شد.

وی گفت: هویت ایرانی و شیعه را نمی‌توانیم فدای برخی مسائل کنیم وقتی که دشمن اینقدر گستاخ است که مهمان را در خاک ما ترور می‌کند هویت دینی اقتضا می‌کند در مقابل آن بایستیم.

وی افزود: با این پاسخ گویی ادوات نظامی و قدرت نظامی خودمان را برای این رژیم جعلی نشان می‌دهیم وقتی که از نظر قدرت نظامی حرف اول منطقه را می‌زنیم نیازمند این است که قوای مسلح با شدت تمام این رژیم را در جای خود بنشانند.

مطهری‌اصل همچنین گفت: دولت چند روز بعد وزرای خود را معرفی می‌کند امیدواریم دولت جدید مستقر شده و بتواند مشکلات مردم را حل کند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که موفقیت رئیس جمهور، موفقیت همه ما است و لذا ما نیز با تمام قوا و توان آماده کمک رسانی به این دولت هستیم چرا که هر چیزی که موجب تضعیف دولت شود به فرموده رهبر معظم انقلاب، حرام است.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: ما به هیچ عنوان در کلام و رفتارمان حرفی را نخواهیم زد که دولت آقای پزشکیان تضعیف شود اما از رئیس جمهور نیز انتظار داریم در انتخاب افراد و وزرا شاخص‌های رهبری را رعایت کنند.

وی گفت: قطعاً اگر رئیس جمهور می‌خواهند امت حزب الله یکصدا و با هم پشت دولت بوده و کمک کنند لازمه آن رعایت شاخص‌های ولی امر مسلمین است و این انتظار بیشتری نبوده و انتظار داریم رئیس جمهور نیز در عمل آن را نشان دهد.

خطیب نماز جمعه تبریز به صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد و افزود: یکدیگر را به صرفه جویی در مصرف انرژی توصیه کنیم چراکه با تعطیلی تولیدی‌ها و کارخانجات برخی از اقلام افزایش قیمت پیدا می‌کنند.

وی به روز خبرنگار اشاره کرد و ادامه داد: خبرنگاران باید انصاف را مراعات کنند و مسئولان نیز باید سعه صدر داشته باشند و موضع گیری و تند خویی نکنند و در این راستا خبرنگاران نیز نباید آبروی فردی را برده و تحلیل‌های غلط انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه اهالی رسانه نباید در مورد افراد و مسائل مختلف شبه افکنی کنند، گفت: خبرنگاران با تأسی قرآن که بزرگترین معجزه مکتوب و رسانه‌ای منصف است، نسبت به عملکرد افراد و دستگاه‌های اداری و اجرایی نگاه انتقادی داشته باشند اما منصفانه بنویسند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ