حمایت از صنایع کوچک و متوسط در خنثی کردن تحریم‌ها مؤثر است

اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه فین با بیان اینکه سرمایه‌گذاران برای توسعه اقتصادی منطقه در صنایع کوچک سرمایه‌گذاری کنند، گفت: حمایت از صنایع کوچک و متوسط در خنثی کردن تحریم‌ها مؤثر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید باقر درخشان در خطبه اول پس از حمد پروردگار و توصیه به تقوی و پرهیز از معاصی، ایام اسارت اهل بیت و شهادت حضرت امام حسن مجتبی و حضرت رقیه را تسلیت گفت و اظهار کرد: تلخ‌ترین حادثه تاریخ، اسارت اهل بیت پیامبر (ص) بعد از فاجعه کربلاست.

وی افزود: نقش خطبه‌ها وروشنگری‌های صحیح امام سجاد (ع) وحضرت زینب (س) در خنثی سازی تبلیغات سو بنی امیه نقش مهمی بود که منجر به نابودی حکومت بنی امیه شد. حضرت زینب در مجلس یزید فرمود ای یزید به خدا قسم تو نمی‌توانی ذکر ما اهل بیت را از بین ببری نخواهی توانست وحی را نابود کنی.

امام جمعه بخش فین در بخشی از خطبه دوم گفت: صنایع کوچک به عنوان یکی از عوامل بسیار تأثیر گذار در شکوفایی اقتصادی و اجتماعی کشور، از اهمیت بالایی برخوردار است وان‌هایی که شرایط توانمندی لازم را دارند نسبت به ایجاد این صنایع اقدام کرده سرمایه‌شان در راه ایجاد اشتغال به سمت تولید سوق دهند.

حجت الاسلام درخشان از مسؤولین شهرستان واستان خواست تا از این صنایع همایت کنند.

امام جمعه بخش فین افزود: حمایت از صنایع کوچک و متوسط عامل بی اثر کردن تحریم‌های بین المللی علیه ایران است.

امام جمعه فین با اشاره به ۲۳ مردادروز مقامت اسلامی گفت: هدف اسرائیل در جریان جنگ ۳۳ روزه لبنان ریشه کن کردن جبهه مقاومت بود که به نصرت الهی این جنگ به پیروزی حزب الله منجر شد.

حجت الاسلام درخشان همچنین به سالروز جدایی بحرین از ایران در زمان حکومت محمد رضا شاه پهلوی اشاره کرد و افزود: یکی از خسارت‌ها بزرگ ایران در دوران قاجار و پهلوی از دست دادن بخش‌هایی از خاک وطن بوده است؛ اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی و درزمان جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی، حتی یک وجب از خاک کشور به دشمن واگذار نشده که از برکات حاکمیت ولایت فقیه است.

امام جمعه بخش فین در بخش آخر از خطبه دوم گفت: نظر سنجی های مردمی نشان از آن دارد که ملت شریف ایران خونخواهی میهمان عزیزشان، اسماعیل هنیه را وظیفه و حق ملی خود می‌داننده به نحو فراگیری از مسؤولان این موضوع را مطالبه می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ