پیاده روی اربعین رمز دوام و بقای حماسه حسینی است

اقتصاد ایران: اراک- خطیب جمعه اراک گفت: پیاده روی میلیونی اربعین، تداوم مسیر عاشورا و رمز دوام و بقای حماسه حسینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی اراک با اشاره به هراس دشمنان از راهپیمایی میلیونی اربعین، افزود: در این آئین پرشکوه، شیعیان و مسلمانان زیر پرچم امام حسین (ع) و با ندای لبیک یا حسین به سوی ولایت الله حرکت و اتحاد و وحدت خود را به نمایش می‌گذارند که همین موضوع موجب هراس دشمنان شده و آنان را به چالش کشیده است.

امام جمعه اراک گفت: اجتماع و پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی بخشی از اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی است حضور پرشور ۲۵ میلیون زوار ایرانی و دیگر ملت‌ها در این آئین معنوی و تدبیر مسؤولان برگزار کننده این آئین معنوی جای تقدیر دارد.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه پیاده روی میلیونی اربعین، تداوم مسیر عاشورا و رمز دوام و بقای حماسه حسینی است، گفت: پیروان ادیان و مذاهب مختلف از سراسر دنیا در این کاروان عظیم اربعین شرکت می‌کنند که این نشانه عزت و عظمت امام حسین (ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پشتیبانی از دولت چهاردهم گفت: موفقیت منتخب مردم، توفیق ملت و نظام است و در این راستا باید همه ارکان و بخش‌های مختلف کشور با ایجاد انسجام و همدلی باید به گونه‌ای رفتار کنیم که این موفقیت محقق شود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: اولویت نخست کنونی کشور اقتصاد است که باید بدان توجه شود همچنین باید از فضای ملتهب و چالشی انتخابات و رقابت کنار رفت و به رفاقت پرداخت، توجه و تکیه بر توان داخلی کشور و نداشتن چشم به خارج و قدرت‌های خارجی گام‌های مؤثری در راستای رفع مشکلات مردم برداشت.

وی گفت: انتظار است دولت چهاردهم با معرفی افراد توانمند و کارآمد در کابینه خود بستر لازم را برای خدمت به مردم فراهم کند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه با شهادت شهید هنیه، صهیونیست‌ها خیانتی بزرگ مرتکب شده‌اند، گفت: جمهوری اسلامی وظیفه خود می‌داند که از حقوق خود دفاع کند چرا که دشمنان، مهمان مظلوم ما را به ناحق به شهادت رساندند و ما خواستار اشد مجازات برای این جنایتکاران هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی گفت: صهیونیست‌ها تاکنون صدها خبرنگار را در غزه به شهادت رسانده‌اند، خبرنگاران واقعی افرادی هستند که صدای مظلومیت مردم جهان را رسانه‌ای کنند

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ