موفقیت دولت چهاردهم در سایه اجرایی کردن فرمایشات رهبری است

اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه گناوه گفت: موفقیت دولت چهاردهم در سایه اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری و توصیه های هفتگانه ایشان در مراسم تنفیذ است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ترور شهید مجاهد «اسماعیل هنیه» توسط رژیم جعلی اسرائیل با حمایت آمریکا اظهار داشت: رژیم جعلی صهیونیستی در سایه حمایت‌های آمریکا اقدام به این جنایت ددمنشانه کرد.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و نخست وزیر جنایتکار آن بیش از ۴۰ هزار انسان بی گناه را در غزه به خاک و خون کشیده است، افزود: غرب و آمریکا معنای دمکراسی و حمایت از بشر و حقوق که با ادعای دروغین خود گوش دنیا را کر کرده‌اند، ندانسته و نمی‌دانند و رژیم جعلی بهره‌ای از عدالت و آزادی نبرده است.

وی گفت: ترور شهید «هنیه» توسط رژیم جعلی صهیونیستی با تشویق‌های کنگره آمریکا و در حقیقت به منظور سر پوشاندن نهادن بر شکست و تحقیر رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی بود.

رکنی حسینی ادامه داد: زمانی مبارزان فلسطینی با سنگ در برابر اشغالگران قدس مبارزه می‌کردند و امروز رژیم صهیونیستی که مدعی مجهز و مسلط بودن به ابزارهای روز دنیا و دارای یکی از قوی‌ترین ارتش‌های دنیا است در برابر جوانان مبارز جبهه مقاومت، شکست خورده و تحقیر شده است.

امام جمعه گناوه بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی برای جبران حقارت و تحقیر در حمله طوفان الاقصی و پوشاندن شکست مفتضحانه خود دست به اقدامات جنایت کارانه در غزه و فلسطین پس از این عملیات زد و سه هدف اساسی را دنبال کرد.

حجت الاسلام رکنی حسینی اضافه کرد: نابودی جبهه مقاومت حماس، آزادی اسرای صهیونیستی و کوچ دادن مردم غزه از خانه و کاشانه خود، سه هدف رژیم جعلی اشغالگر پس از شکست طوفان الاقصی بود اما به هیچکدام از اهداف سه گانه خود دست نیافت و لذا ترور افراد مؤثر در جنبش حماس و مقاومت را دنبال کرد.

موفقیت دولت چهاردهم در سایه اجرایی کردن فرمایشات رهبری است

امام جمعه گناوه بیان کرد: امروز نیز کسانی که رژیم جعلی صهیونیستی را حمایت می‌کنند و حتی غربی‌ها، حاضر نشدند در نشست شورای امنیت کمترین محکومیت را نسبت به جنایت رژیم اشغالگر قدس که با نقض قوانین بین المللی در خاک ایران صورت گرفت، انجام دهند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی از اقدام به ترور رئیس دفتر جبهه حماس در تهران، وادار کردن ایران به یک جنگ و راه انداختن جنگی فراگیر در خاورمیانه بود گفت: قطعاً ایران اسلامی این حرکت و اقدام ددمنشانه را پاسخ خواهد داد و وعده صادق ۲ عملیاتی خواهد شد اما به دنبال تنش و جنگ فراگیر در خاورمیانه نیست.

همه باید به موفقیت دولت کمک کنند

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه معرفی کابینه دولت چهاردهم از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی، گفت: کمک به دولت توصیه مقام معظم رهبری است و لذا پیرو این فرمایش رهبر معظم انقلاب وظیفه همه کمک به موفقیت دولت چهاردهم است.

امام جمعه گناوه افزود: دولت متعلق به حزب و جناح خاصی نیست بلکه متعلق به نظام اسلامی است و به تعبیر فرمایش رهبری موفقیت دولت چهاردهم موفقیت همه ما است و اگر دولت نظام اسلامی موفق نشود به معنای عدم موفقیت نظام است.

وی بیان کرد: همه باید کمک کنند که مسئولان، ارکان نظام، بخش‌های مختلف کشور موفق باشند و همه باید دست به دست هم دهیم تا تعامل صورت گیرد اما در نهایت این دولت است که باید از این آزمون دشوار اراده اداره امور را به نحو احسن انجام دهد.

موفقیت دولت چهاردهم در سایه اجرایی کردن فرمایشات رهبری است

حجت الاسلام رکنی حسینی با بیان اینکه موفقیت دولت چهاردهم در سایه اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ است، افزود: رهبر معظم انقلاب نقشه راه و شروط موفقیت دولت را در هفت بند در مراسم تنفیذ بیان فرمودند که این توصیه‌های هفتگانه می‌تواند چراغ راه مسئولان و کارگزاران و ملت باشد.

وی بیان کرد: دولت باید از افرادی که میدانی، جهادی، پاکدست، معتقد به نظام اسلامی و دارای شرایط هفتگانه هستند بهره برد.

امام جمعه گناوه با اشاره به ایام ماه صفر و اسارت آل الله گفت: در چنین ایامی کاروان اسرای کربلا وارد شام شدند و دشمن با دست خود مبلغانی را به قلب حکومت فرستاد و آنها توانستند پیروزمندانه با شکست حکومت حاکمه به مدینه و کربلا برگردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ