کابینه دولت خصوصیات مورد نظر رهبر انقلاب را داشته باشد

اقتصاد ایران: آبیک- امام جمعه آبیک گفت: رییس جمهور کابینه‌ای انتخاب کند که ۱۲ معیار مورد نظر رهبر انقلاب را دارا باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبیک اظهار کرد: تقوا یعنی شیطان دشمن ماست و او را دشمن بشماریم و مراقب باشیم فریب شیطان را نخوریم، اگر از خدا فرمان بردیم با تقوا هستیم و اگر از شیطان فرمان ببریم بی‌تقوا هستیم.

امام جمعه آبیک افزود: در حادثه کربلا فقط مردان نقش‌آفرین نبودند بلکه زنان نیز نقش‌آفرینی کردند و باید به این نکته توجه شود و زنان ما الگو بگیرند که در حادثه تلخ کربلا زنان چه کردند و این نقش یک نقش محوری است.

وی گفت: در طول تاریخ زنان فراوانی داریم که نقش‌آفرینی کردند و در مسیر خدا حرکت کردند و زنان قهرمان شدند و حماسه خلق نمودند که از جمله آن‌ها می‌توان به آسیه همسر فرعون، هاجر (س)، حضرت خدیجه (س)، حضرت زهرا (س)، حضرت زینب (س)، حضرت ام‌کلثوم (س)، حضرت رباب (س)، ام وهب و همسر زهیر و … اشاره کرد.

خطیب جمعه آبیک در بخش دیگری از بیانات خود بیان کرد: از آقای مخبر که در مدت دو ماه پس از شهادت شهید دکتر رئیسی به‌عنوان سرپرست ریاست جمهوری بودند و انصافاً خوب کار کردند، قدردانی می‌کنیم و امیدواریم برای نظام از ایشان استفاده شود.

وی در ادامه گفت: با حضور مردم در انتخابات آقای پزشکیان به‌عنوان رییس جمهور انتخاب شد و از مواضع خوبی که در شهادت اسماعیل هنیه اتخاذ نمودند و مواضع قاطع و انقلابی که داشتند تشکر می‌کنیم و همچنین در مراسم تنفیذ و تحلیف نیز سخنرانی خوبی ایراد نمودند که برای موفقیت ایشان دعا می‌کنیم تا در حل مشکلات مردم خصوصاً مشکلات اقتصادی موفق باشند.

حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: همین‌جا و از این تریبون از رییس جمهور مطالبه داریم که کابینه را طوری انتخاب کنند که ۱۲ معیاری که رهبر معظم انقلاب فرمودند را دارا باشد و اگر چنین نشود خود رییس جمهور دچار مشکل می‌شود و نمایندگان مجلس باید کارت قرمز بدهند، استیضاح نمایند و دوباره وزیر انتخاب شود.

وی تأکید کرد: هدف رفع مشکلات مردم است و امیدواریم تیم اقتصادی رییس جمهور آن‌قدر قوی باشد که مردم خدمات دولت ایشان را بر سر سفره خود ببینند و لمس کنند.

امام جمعه آبیک در ادامه خاطرنشان کرد: فلسطین و غزه همچنان مسئله اول جهان اسلام است و رژیم کودک کش و وحشی که البته نمی‌شود آن را رژیم نام نهاد و به گفته رهبر معظم انقلاب یک باند جنایتکار هستند که فرماندهان حزب‌الله و شهید هنیه را ترور می‌کنند. این ذلت خواری دشمن را می‌رساند که مردم مظلوم غزه، فرماندهان مقاومت و حتی حدود ۱۷۰ خبرنگار را نیز به شهادت رساندند و این پیروزی نیست.

وی افزود: آن‌ها فکر می‌کنند جبهه مقاومت قائل به شخص است، حاج قاسم را شهید کردند ولی جبهه مقاومت قوی‌تر شد.

حجت‌الاسلام روحانی در پایان یادآور شد: دشمن بداند جبهه مقاومت با این ترورهای کور نه اینکه ضعیف می‌شود، بلکه قوی‌تر از هر زمان خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ