رییس جمهور در انتخاب کابینه مطالبات رهبری را در نظر بگیرد

اقتصاد ایران: پارس آباد - امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: رییس جمهور منتخب در کابینه خود از افراد انقلابی و کارآمد استفاده کرده و مطالبات رهبری را در نظر بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به اینکه رئیس جمهور در انتخاب کابینه مطالبات رهبری را در نظر بگیرد، اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب کابینه خود را با افراد مؤمن و انقلابی و از نیروی جوان تشکیل دهد و با ارزش‌های انقلاب و مقام معظم رهبری زاویه نداشته باشند.

وی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری خطاب به رئیس جمهور در مراسم تنفیذ حکم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران‌، تاکید کرد: ثروت‌ها و ظرفیت‌های پر شمار طبیعی و انسانی ایران بزرگ، کار جهادی، تعامل ارکان کشور، رعایت اولویت‌ها، قدرشناسی از توان داخلی و تکیه بر آن نمونه‌های از توصیه‌های رهبر انقلاب خطاب به رئیس جمهور بود.

خطیب جمعه پارس آباد با اشاره به ۲۶ مرداد گرامی‌داشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به وطن افزود: آزادگان سرافراز نماد عزت و اقتدار در جامعه و سند افتخار کشور هستند.

حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: امنیت، آسایش و آرامش جامعه اسلامی را مرهون فداکاری‌ها و جانفشانی‌های آزادگان هستیم و ضرورت پاسداشت رشادت‌های آنان محدود به یک روز خاص نیست.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه کشاورزان در پرداخت زکات محصولات خود که سبب برکت کشاورزان می‌شود همت کنند، عنوان کرد: زکات یکی از فروعات دین اسلام است و پرداخت زکات باعث افزایش روزی و برکت در زندگی می‌شود.

وی ضمن تاکید بر ترویج پرداخت زکات گفت: پرداخت زکات موجب برکت عمر و مال و گشایش در زندگی فقرا و نیازمندان می‌شود و کشاورزان پرداخت زکات را در اولویت قرار دهند.

حجت الاسلام باقری بنابی خاطرنشان کرد: بیستم مرداد شهادت حضرت رقیه دختر سه ساله امام حسین (ع) است و این طفل خردسال سه ساله یکی از مظلوم‌ترین شهدای واقعه کربلا است.

وی ضمن تشکر از زحمات شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پارس آباد تصریح کرد: نظافت و مبلمان شهری و مناطق محروم و پرتردد اولویت شهرداری پارس آباد باشد.

خطیب جمعه پارس آباد ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ