دولت چهاردهم توصیه های رهبر انقلاب را چراغ راه خود قرار دهد

اقتصاد ایران: آستارا- امام جمعه آستارا گفت: دولت توصیه ها و رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب را چراغ راه خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا با اشاره به ماه صفر و حوادث تاریخی صدر اسلام مانند جنگ صفین و نهروان، به لزوم درس آموزی و عبرت گرفتن از این حوادث تاریخی اشاره و اظهار کرد: دلیل مخالفت جمع بسیاری از مسلمانان آن دوران با امام و جانشین الهی امیرالمؤمنین علی (ع) نداشتن شناخت و بصیرت لازم بود.

وی با تأکید بر آیات قرآن و روایات معصومین (ع) بر اهمیت و نقش بصیرت در زندگی گفت: بصیرت هم در زندگی شخصی و فردی لازم است و هم در زندگی اجتماعی و سیاسی به خصوص در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های مهم و انتخاب‌های سرنوشت ساز می‌تواند وسیله و معیار تشخیص حق و باطل باشد.

امام جمعه آستارا با اشاره به معرفی اعضای پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم در روزهای آینده گفت: امروز تقویت دولت، تقویت نظام است و همه باید کمک کنیم تا دولت چهاردهم با کابینه قوی شکل گیرد و مجموعه نظام در مسیر پیشرفت و موفقیت به خوبی حرکت کند.

وی تأکید کرد: دولت هم وظیفه دارد به توصیه‌ها و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که همواره با نگاهی ژرف و عمیق اهداف راهبردی نظام را در نظر می‌گیرد توجه کرده و آنها را چراغ راه خود قرار دهد.

حجت الاسلام باقری ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های پرشمار داخلی، کار جهادی، تعامل ارکان کشور با یکدیگر، رعایت اولویت‌ها، بی اعتنایی به دوقطبی‌های انتخاباتی، قدرشناسی و تکیه به توان داخلی و سیاست خارجی فعال و غیر منفعل توصیه‌های مهم رهبر انقلاب اسلامی به دولت چهاردهم است که باید مورد توجه رئیس جمهور محترم جناب آقای پزشکیان قرار گیرد.

وی با گرامیداشت ۲۳ مرداد روز مقاومت و سالروز پیروزی حزب الله لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، به آشکار شدن ماهیت و چهره حقیقی رژیم صهیونیستی برای جهان اشاره کرد و افزود: اسرائیل جنایتکار در آخرین جنایت خود حریم ما را نقض کرده و مهمان کشی نموده است که با خواست و پشتیبانی مردم سلحشور و دلیر ایران اسلامی به زودی مجازات سخت خواهد شد.

امام جمعه آستارا در پایان ضمن تقدیر از نجابت و صبر و حوصله مردم شریف آستارا که با ادب و متانت مشکلات شهر را مطرح و مطالبه گری می‌کنند، گفت: از شهردار آستارا که صدای مردم را از زبان امام جمعه و تریبون نماز جمعه شنید و نسبت به آسفالت معابر و رفع مشکلات آن اقدام کرد، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ