صهیونیست دشمن بشریت / مراقب جریان نفاق باشیم

اقتصاد ایران: بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه صهیونیست دشمن بشریت است، گفت: باید نسبت به دشمن و برنامه‌های او شناخت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به ایام بسیار پر رمز و راز، شور، حزن و حماسه اربعین بیان داشت: امروز جهان بشریت این حماسه بزرگ را رقم می‌زند.

بیان اینکه امام حسین (ع) وجود مبارکش را برای رهایی بشر از جهل داد اما به رغم پیشرفت‌های خیره‌کننده هنوز بشر در جهل به ولی خدا به سر می‌برد، بیان کرد: نصرت ولی امر زمان در پیوند قلبی و عملی است.

وی با بیان اینکه شناخت وظایف منتظران در عصر کنونی از پیام‌های اربعین است، ادامه داد: اگر شناخت نسبت به امام و ولی امر زمان به وجود نیاید تاریخ تکرار خواهد شد و گمراهی نصیب انسان می‌شود.

وی افزود: پرچم‌داران حماسه بزرگ اربعین ارادتمندان به اولیای الهی و اهل بیت (ع) و حماسه آفرینان اربعین همه مردم جهان هستند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه دشمن امروز بشر صهیونیست بین‌الملل یا یهود سابق است، افزود: باید نسبت به دشمن و برنامه‌های او شناخت داشته باشیم.

رحیم آبادی با بیان اینکه دشمن با ترویج فساد و فحشاء می‌خواهد بین ما و ولی امر فاصله بیندازد لذا باید خیلی هوشیار باشیم، عنوان کرد: دشمن را ضعیف ندانیم چون امروز به جنگ جدی ما آمده‌اند و تا امروز ناکام مانده‌اند.

وی با بیان اینکه در آستانه تعیین کابینه دولت چهاردهم هستیم، بیان داشت: رئیس جمهور امروز رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارد و طبیعتاً باید در معرفی وزرا و انتصاب مسئولان دقت زیادی شود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید توجه ویژه داشته باشد تا جریان نفاق و دورویی سراغ وی نیاید، اظهار داشت: روزهای بسیار سرنوشت سازی است همه باید دعا کنیم، پیامبر (ص) هم در خطر جریان نفاق بود.

وی با اشاره به اینکه افعی‌های خطرناکی که اسلام را به خطر انداختند امروز هم دوباره احساس می‌کنند جولانگاهی پیدا کرده‌اند، بیان داشت: رئیس جمهور باید با دقت و درایت علوی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری دولتی خدمتگزار، وزرایی توانمند و به دور از هرگونه تعصب ناروا به مجلس معرفی کند.

حجت‌الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه بزرگترین راهبرد دشمن این است که بین مردم و ولی خدا فاصله و جدایی بیندازد؛ ادامه داد: وصال به امام و معرفت و توجه اعتقادی و عملی به امام و ولی امر زمان و تلاش برای برپایی حکومت الهی بنا بر برخی روایات تنها واجب ما است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه سردار جبهه مقاومت گفت: شهادت وی حرکت مذبوحانه‌ای بود که جمهوری اسلامی بر اساس ضوابط بین‌المللی پیش خواهد رفت.

به گفته وی انقلاب اسلامی و الهی ما حق انتقام بسیار سخت پشیمان کننده را مسلم و قطعی می‌داند که در وقت مناسب انجام خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ