تضعیف دولت و شخص رئیس جمهور جایز نیست

اقتصاد ایران: کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به توطئه دشمن در ایجاد اختلاف در جامعه گفت: تضعیف دولت و شخص رئیس جمهور حتماً و شرعا خلاف و جایز نیست، البته این به معنای نفی نقدسازنده و دلسوزانه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به ضرورت تشکیل خانواده و امر ازدواج، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن برای توسعه رزق با تشکیل زندگی مشترک وعده داده است و جوانان با تشکیل زندگی باید به این وعده الهی ایمان داشته باشند و مسائل مالی جوانان را از این وعده الهی غافل نکند.

وی در ادامه تشریفات و تجملات و مهریه سنگین را از دیگر موانع مسیر ازدواج در جامعه برشمرد و افزود: تشریفات و تجملات است که خانواده‌ها و جوانان را زیر قرض می‌برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: تقوا به معنای ترک محرمات و انجام واجبات است و این روزها که به نام روز خبرنگار نام گرفته به همه خبرنگاران و صاحبان تریبون تقوای الهی را توصیه باید کرد.

وی ادامه داد: در این روزها رسانه وظیفه میدان‌داری را بر عهده دارد و نقش خبرنگاران به عنوان راویان و تبیین کنندگان بسیار مهم و مؤثر است.

حجت الاسلام غفوری خاطرنشان کرد: انتشار اخبار بدون سند حتی اگر جبران هم شود دین به گردن منتشر کنندگان ایجاد می‌کند و جامعه رسانه‌ای و خبری ما باید به شدت نسبت به این مساله حساسیت داشته باشند.

وی ادامه داد: این روزها روزهای پایانی دولت سیزدهم و آغاز دولت چهاردهم است که باید از زحمات بزرگواران در مجموعه دولت سیزدهم تشکر و قدردانی کرد و بزرگواران متولی نیز وظیفه دارند اطلاع رسانی درستی از اقدامات دولت سیزدهم ارائه دهند.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به طرح مصوب راه آهن کرمانشاه به خسروی و اتصال آن به کشور عراق، گفت: قطعاً یکی از کارهای ماندگار دولت سیزدهم توجه ویژه به این پروژه و اختصاص اعتبار برای تکمیل آن است که ان شالله سرعت این پروژه روز به روز افزایش یافته و این اتفاق به زودی محقق شود.

حجت‌الاسلام غفوری گفت: در ابتدای راه دولت چهاردهم همه ما باید نسبت به اقدامات دشمن در خصوص ایجاد تفرقه حساس باشیم و اتحاد ملت ایران را با حمایت از دولت منتخب به نمایش بگذاریم.

وی افزود: تضعیف دولت و شخص رئیس جمهور حتماً و شرعا خلاف و جایز نیست، البته این به معنای نفی نقدسازنده و دلسوزانه نیست‌.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه انتخاب یحیی سنوار به جانشینی شهید هنیه را یک هوشمندی در جبهه مقاومت دانست و گفت: حماس با این تصمیم و انتخاب فرمانده میدانی طوفان الاقصی، انتقامی بزرگ از رژیم جعلی صهیونیستی گرفت و روحیه و امید جدیدی به جبهه مقاومت تزریق کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ