حزب الله لبنان ۶ پایگاه اسرائیل را هدف قرار داد

اقتصاد ایران: جنبش حزب الله لبنان امروز با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که شش پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حزب الله لبنان امروز جمعه با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که در راستای حمایت از مقاومت و مردم فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه شهرک‌ها و روستاهای جنوب لبنان شش پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در اولین بیانیه‌ اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، امروز جمعه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف پایگاه نظامی «المطله» با موشک هدف قرار داده و موشک مستقیماً به هدف اصابت کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم مقاوم فلسطین و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در پاسخ به جنایت‌های رژیمی صهیونیستی در شهرک‌ها و روستاهای جنوب لبنان به ویژه شهرک حناویه، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، امروز جمعه مقر فرماندهی تیپ 769 ارتش رژیم صهیونیستی را در پادگان «کریات شمونه» با راکت‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در سومین بیانیه خود اعلام کرد که در پاسخ به جنایت‌ها و ترورهای رژیمی صهیونیستی در شهرک‌های حناویه و الناقوره، رزمندگان مقاومت لبنان با تعدادی پهپاد انتحاری مقر فرماندهی گردان الساحلیه وابسته به تیپ الغربی ارتش اسرائیل را در لیمان که محل استقرار افسران و نظامیان رژیم اسرائیل بود، هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کردند.

حزب الله لبنان در بیانیه چهارم و پنجم خود اعلام کرد که مقر فرماندهی تیپ 769 ارتش رژیم صهیونیستی را در پادگان کریات شمونه با موشک فلق هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهرک‌ها و روستاهای جنوب لبنان، رزمندگان حزب الله محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در موضع نظامی المناره با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده است.

 حزب الله لبنان در بیانیه هفتم خود اعلام کرد که پایگاه نظامی السماقه واقع در تپه‌های «کفرشوبا» اشغالی را با موشک هدف قرار داده و موشک مستقیماً به هدف اصابت کرده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ