آمریکا و اروپا در ترور سرباز اسلام نقش داشتند

اقتصاد ایران: کاشمر: امام جمعه موقت شهرستان کاشمر گفت: آمریکا و اروپا در ترور سرباز اسلام اسماعیل هنیه نقش داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام علی محمدی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته در جمع نماز گزاران شهرستان کاشمر اظهار کرد: چند وقتی است در سوریه، یمن، غزه و لبنان شاهد جنایت‌های مختلف انسانی هستیم که این دست‌های پلید استعمار با رسانه‌هایی که دارند از این جلادان خون آشام و از صحنه‌های جنگی که درست کرده بودند از خودشان یک انسان پاک و وارسته نشان می‌دادند و از مردمانی که سال‌های سال در اردوگاه‌ها زندگی می‌کنند و زندگی آنها با سختی‌ها و مشکلات و گرفتاری‌های زیادی همراه است از آنها به عنوان تروریست یاد می‌شود در صورتی که اگر خودشان ترور کنند با تبلیغ کذایی که دارند در رسانه‌های خودشان آن را یک امر مطلوب یاد و از آن دفاع می‌کنند.

امام جمعه موقت کاشمر گفت: با جهاد تبیینی که انجام گرفت این جلادان در دنیا رسوا شدند به گونه‌ای که در کشورهای بزرگ در برابر جنایت‌های آنها مردم و آزادی خواهان تظاهرات می‌کنند.

وی گفت: یکی از اقدامات این جنایتکاران واقعه تلخ مهمان کشی در قلب بهترین و مقدس‌ترین سرزمین ایران اسلامی بود که قلب همه علاقه مندان و میزبانان بزرگ مخصوصاً رهبر بزرگوار انقلاب را جریحه دارکرد.

محمدی گفت: همه ما واقف به این مساله هستیم که بدون مجوز و تأیید آمریکا این دولت جعلی قادر به این ترور نبود و نخواهد بود.

امام جمعه موقت کاشمر تصریح کرد: محکوم نکردن ترور اسماعیل هنیه توسط آمریکا و اروپا حکایت از این دارد که همه آنها در ترور سرباز اسلام نقش داشته‌اند.

وی افزود: مردم قهرمان ایران از لحظه‌ای که این جنایت صورت گرفت در انتظار خونخواهی و در انتظار مجازات سخت هستند و از مسؤولان کشور این انتظار را دارند در وقت خودش این جنایت را پاسخ و جزای این جنایتکار را به آنها بگرداند و این مساله یک امر و حق ملی است.

محمدی با بیان اینکه دولت چهاردهم کار خودش را آغاز کرده است، گفت: رهبر فرمودند همه باید کمک کنیم تا دولت کارش را با موفقیت انجام دهد، برای اینکه موفقیت دولت، موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت کاشمر گفت: یک نکته را نباید همه ما فراموش کنیم و آن این است که مردم مطالبه شأن در کمک به دولت این است که دستورات رهبر معظم انقلاب را اجرایی کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ