صلح امام حسن (ع) مقدمه‌ای برای قیام عاشورا است

اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه بخش احمدی گفت: صلح امام حسن (ع) مقدمه‌ای برای قیام عاشورا بود و برخی‌ها عاشورا را انتقامی برای صلح امام حسن (ع) می‌دانند .

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی در خطبه‌های نمازجمعه بخش احمدی ضمن سفارش مردم به تقوای الهی با بیان اینکه بنا بر روایتی ۷ صفر شهادت امام حسن مجتبی (ع) است، اظهار کرد: در تاریخ اسلام صلح امام حسن (ع) مقدمه‌ای برای قیام عاشورا است.

وی افزود: قیام عاشورا را انتقامی برای صلح امام حسن (ع) می‌دانند و این صلح موجب شد که جبهه تغییر کند و از جنگ سخت به تبیین و آگاه سازی مردم بپردازد.

خطیب جمعه احمدی در بخش دیگر به ترور شهید هنیه توسط رژیم صهیونیستی در تهران اشاره کرد و گفت: نظر سنجی‌ها نشان از این دارد که مردم ایران روحیه مقاومت، سلحشوری و جهاد دارند و این روحیه برگرفته از فرهنگ اسلامی و ایرانی است که بعد از واقعه مهمان کشی، خون خواهی این شهید را وظیفه ملی خود می‌دانند.

حجت‌الاسلام بهزادی ادامه داد: بعد از طوفان الاقصی که فشارهای زیادی بر رژیم صهیونیستی به وجود آورد و عملیات وعده صادق که همینه پوشالی آنها را به هم ریخت الان نوبت یک مجازات سخت است.

وی ادامه داد: مردم و نظام جمهوری اسلامی بلکه تمام مسلمانان جهان انتقام سخت را به عنوان مطالبه خود بیان کردند و ایران اسلامی پاسخی قاطعانه و هوشمندانه به دشمن خواهد داد.

امام جمعه احمدی با بیان اینکه نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه آمریکا و اروپا نیز در این ترور شریک هستند، ابراز کرد: دو کشور اروپایی از صدور یک بیانیه ساده نیز برای محکوم کردن این رژیم امتناع کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ