تضعیف دولت حرام است/ «کار جهادی» مد نظر مسئولان باشد

اقتصاد ایران: میامی- امام جمعه میامی با بیان اینکه تضعیف دولت حرام است، گفت: هر کس با هر فکر و اندیشه‌ای امروز باید به دولت کمک کند تا حرکت رو به جلو به نفع مردم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع ضمن اشاره به آغاز به کار دولت جدید، تاکید کرد: تلاش برای توفیق دولت چهاردهم یک توصیه ولایی است و لذا توفیق دولت توفیق همه ما و نظام اسلامی است و نه موفقیت یک فرد و یا یک جناح لذا همه باید از بن دندان به این گزاره کلیدی توفیق دولت، توفیق نظام، باور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید به گونه‌ای رفتار کنیم که این موفقیت محقق شود، افزود: اگر موفقیت دولت توفیق نظام باشد، که هست این معنی را دارد که تقویت دولت به هر شکلی واجب است و تضعیف دولت به هر گونه‌ای حرام محسوب می‌شود.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه امروز منتخب مردم و رئیس جمهور کشور پزشکیان است و باید همه از هر جناحی باید به این فرد احترام بگذاریم، گفت: شاید قبل از انتخابات راه و مشی ما موافق با این فرد نبود اما امروز وی رئیس جمهور کشور است گاهی در فضای مجازی چیزهایی می‌بینیم که نباید بیان شود گاهی حتی برخی انقلابیون مسائلی را بیان کرده‌اند که نباید کنند.

عزیزی با بیان اینکه امروز همه باید دست به دست هم بدهیم تا کمک به دولت کنیم و این واجب است، گفت: همه باید بحث جناح بازی‌های سیاسی را کنار گذاشته و کمک کنند که دولت رو به جلو حرکت کند تا شاهد توسعه باشیم امروز بحث بحث جناح‌ها نیست بلکه بحث مردم است.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر دولت هم باید الزاماتی را رعایت کرده و از آزمون دشوار اداره امور کشور سربلند بیرون بیاید، گفت: سربلندی دولت اما شروطی دارد که هفت مورد از آنها را رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان فرمودند.

امام جمعه میامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که دولت باید به ظرفیت عظیم نیروی انسانی در همه عرصه‌ها و حضور میدانی مسئولان توجه داشته باشد، گفت: یکی از مصیبت‌های ما این است که برخی مسئولان از راه دور امور را اداره می‌کنند در صورتی که کار باید جهادی و در میدان باشد.

عزیزی با بیان اینکه مسئولان باید در دل مردم باشد و با آنها زندگی کند، بیان کرد: مسئولی که در بین مردم زندگی نمی‌کند خائن است لذا امروز مسئولان باید در بین مردم حضور یافته و پای صحبت‌هایشان بنشینند متأسفانه هستند مسئولانی که از راه دور با مردم تماس دارند و گاهی حتی تماس هم وجود ندارد و این خیانت به مردم و مملکت است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ