انتقام و سیلی ایران به اسراییل هوشمندانه و بازدارنده باشد

اقتصاد ایران: بویین زهرا: امام جمعه شهر سگزآباد گفت: انتقام و سیلی ایران به اسراییل محکم، هوشمندانه و بازدارنده باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن آذرتاش امام جمعه شهر سگزاباد در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر ضمن دعوت همگان به تقوایی الهی اظهار کرد: مهمترین توشه برای آخرت تقوا است.

وی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار افزود: تقدیر از تلاش های خبرنگاران اقدام خوبی است اما این تقدیر از خبرنگاران نباید گزینشی و جناحی باشد بلکه باید از تمام خبرنگاران تجلیل به عمل آید.

امام جمعه سگزآباد با اشاره به افتتاح ساختمان کتابخانه عمومی شهر سگزآباد خاطرنشان کرد: باید با فرهنگ سازی فرزندان خود را در استفاده از امکانات آموزش بدهیم چرا که این امکانات و زیر ساخت ها متعلق به همه از جمله نسل آینده هم است.

وی یادآور شد: از مواضع دکتر پزشکیان در مراسم تحلیف و پیام برای شهادت اسماعیل هنیه که عزتمندانه، هوشیارانه و وحدت آفرین بود، تشکر می کنم.

این مقام تصریح کرد: وقتی در راهبرد های اصلی کشور همه از جمله دولت، قوه مجریه و قوه قضاییه علی رغم اختلاف نظر یکصدا باشند ارزشمند، امید آفرین و شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام آذرتاش با بیان اینکه دولت چهاردهم در حال انتخاب وزیران است گفت: امام علی (ع) عوامل مختلفی را برای شکست احتمالی دولت ها برشمرده اند که یکی از انها این است که دولت ها از اصل و الویت ها غافل شوند و به امور غیر ضرور و حاشیه بپردازند.

وی با بیان اینکه دولت آیت اله رییسی بی توجه به تخریب ها فعالیت می کرد و به همین دلیل بسیاری از کار ها را جلو برد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند الویت امروز کشور و مردم مسایل معیشت و اقتصاد است لذا باید الویت دولت چهاردم اقتصاد و معیشت باشد.

امام جمعه سگزآباد دومین مورد شکست دولت ها را سپردن مسولیت ها به نیرو های جناحی و گروهی بدون داشتن تخصص و شایستگی عنوان کرد و بیان داشت: نگاه صرفاً جناحی به امور، دولت ها را ناکام می گذارد.

وی با بیان اینکه بنا بر تاکید مقام معظم رهبری انتقام از اسراییل به دلیل شهادت هنیه در خاک ایران قطعی است گفت: برخی اصرار بر انتقام هیجانی دارند این در حالی است که باید

انتقام و سیلی ایران از اسراییل محکم، هوشمندانه و بازدارنده باشد

امام جمعه شهر سگزآباد خاطرنشان کرد: حتماً با توجه به اقتضای زمان و تایید و فرمان مقام معظم رهبری انتقام از رژیم کودک کش و تروریست اسراییل خواهد گرفته شد و جای نگرانی وجود ندارد.

وی یادآور شد: وضعیت داخلی اسراییل در حال فروپاشی است و مهاجرت مردم از اسراییل زیاد است

حجت الاسلام آذرتاش یادآور شد: انتقام از اسراییل به گونه ای خواهد بود که هزینه ای به خاورمیانه و غرب تحمیل نکند و جنگ بین الملی رخ ندهد و انتقام و تنبیه کشور ما هدفمند خواهد بود و با این انتقام نباید آرامش و آسایش مردم دچار مشکل شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ