موفقیت ورزشکاران المپیک و بانوان ایرانی موجب خوشحالی ملت ایران شد

اقتصاد ایران: بهارستان- امام جمعه گلستان گفت: موفقیت ورزشکاران المپیک و بانوان ایرانی موجب خوشحالی ملت ایران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه گلستان گفت:: یکی از مطالب مهم که در آیات نورانی قرآن و روایات معصومین (ع) تاکید شده کسب روزی حلال، دوری و پرهیز از لقمه حرام و حرام خوری است.

وی در ادامه افزود: حرام خواری هم فقط از دیوار مردم بالا رفتن نیست بلکه کم فروشی، گران فروشی، ربا، رشوه، کم کاری، استفاده نابجا از موقعیت شغلی هم از مصادیق حرام خواری است.

امام جمعه گلستان با بیان اینکه ملت ایران خون خواهی میهمان عزیز شهید اسماعیل هنیه را وظیفه ملی و حق ملی خود می‌دانند، اضافه کرد: مسئولان نظام برای انتقام از دشمن و مجازات سخت او سرمایه اجتماعی بزرگی دارند، افزود: امروز پاسخ قاطعانه، هوشمندانه و پشیمان کننده به رژیم منحوس اسرائیل یک مطالبه ملی است.

خطیب جمعه گلستان گفت: توفیق و موفقیت رئیس جمهور توفیق نظام است نه یک فرد، حزب و جریان و بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ نقشه راه برای دولت است، نکته بسیار مهم و قابل توجه این ایام گزینش و انتخاب‌های درست بر اساس نظام شایسته سالاری و توانمند گزینی در مقابل حزب سالاری است.

وی با اشاره به جنگ غزه و انتخاب یحیی السنوار به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: امروز مقاومت تنها گزینه حل مساله فلسطین و فراتر از آن راه نجات امت اسلام در تقابل با استکبار است و انتخاب السنوار طراح میدانی عملیات طوفان الاقصی به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس پیام روشنی برای اسرائیل دارد و آن اتحاد توأم میدان دیپلماسی برای نابودی اسرائیل است.

موسوی گفت: ضمن اینکه قهرمانی ورزشکاران ایرانی و دریافت مدال موجب خوشحالی ملت ایران می‌شود شاهد جلوه‌های زیبا و ارزشمند مثل اهدای مدال توسط یک ورزشکار خانم دهه هشتادی به امام زمان (عج)، آویختن پرچم اباعبدالله الحسین (ع) برگردن کشتی گیر و کسب اولین مدال نقره تاریخ ورزش بانوان در المپیک هستیم.

وی افزود: امیدواریم مسئولان حمایت لازم را از ورزشکاران و مدال آوران داشته باشند.

خطیب جمعه گلستان با اشاره به انتخاب هیأت رئیسه شورای اسلامی گفت: اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را در سال آخر فعالیت غنیمت بشمارند و کارهای زمین مانده را انجام دهند و نهایت تلاش خود را برای خدمت رسانی به کار ببرنند.

موسوی با اشاره به راه اندازی موکب‌های شهرستان در کشور عراق در آستانه اربعین حسینی گفت: میلیون‌ها نفر از کشورهای مختلف در این مراسم با شکوه حضور دارند و باید بهترین خدمات رسانی به زائران حسینی انجام شود. و از مردم می‌خواهیم به هر نحوی می‌توانند کمک‌های لازم را به این موکب ها داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ