موفقیت دولت چهاردهم توفیق نظام اسلامی است

اقتصاد ایران: قزوین- امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه همه ما در دولت چهاردهم در آزمونی سخت قرار داریم، گفت: موفقیت دولت چهاردهم توفیق نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد با اشاره به آغاز به کار دولت چهاردهم اظهار کرد: همه ما در دولت چهاردهم در آزمونی سخت قرار داریم.

وی با بیان اینکه موفقیت دولت چهاردهم توفیق نظام اسلامی است، افزود: تلاش برای توفیق دولت چهاردهم یک توصیه ولایی است و توفیق او موفقیت همه ما و نظام است.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه باید از نگاه جناحی به دولت خودداری کرد ادامه داد: همه باید از بُن دندان به این گزاره کلیدی که توفیق دولت توفیق نظام است باور داشته باشیم

وی با تاکید بر اینکه باید به گونه ای رفتار کنیم که دولت موفق شود، ادامه داد: اگر موفقیت دولت توفیق نظام باشد معنایش این است که تقویت دولت به هرشکل ممکن «واجب» است و تضعیف دولت به هر گونه «حرام» است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به انتصاب یحیی سنوار به عنوان حانشین اسماعیل هنیه تاکید کرد: انتخاب سنوار با اتفاق آراء حتی موافقت افرادی مانند خالد مشعل صورت گرفت.

وی با بیان اینکه سنوار در مسائل نظامی انعطاف ناپذیر و رادیکال و در سیاست عمل گرا است، بیان کرد: او توان میدانی حماس را برای تقویت جایگاه سیاسی و مذاکراتی این جنبش می خواهد.

امام جمعه محمودآباد انتخاب سنوار را به معنای اهمیت احیای ساختار نظامی و بازسازی نیروی انسانی حماس در میدان دانست و گفت: در واقع حماس برای جایگاه سیاسی و همچنین اهرم های چانه زنی، نیازمند بازسازی بخش نظامی خود است که سنوار می تواند این هدف را محقق کند.

وی اظهار کرد: انتخاب سنوار پاسخی به ترور هنیه است و این پیام را به اسرائیل می دهند که رویکرد حماس تزلزل ناپذیر است و مقاومت را ادامه می دهد.

حجت الاسلام موسوی در پایان با بیان اینکه انتخاب سنوار برای محور ایران از اهمیت زیادی برخوردار است و هماهنگی سیاسی میان ایران و حماس را تقویت می کند، یادآور شد: با توجه به عدم امکان حضور سنوار در عرصه عمومی و مخفی بودن او، نقش جانشین سنوار برای پیشبرد مذاکرات سیاسی از اهمیت بیشتری نسبت به قبل برخوردار خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ