دما از روز دوشنبه کاهش پیدا می کند

اقتصاد ایران: رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران درباره آخرین وضعیت دما گفت: در این هفته یک روند نزولی را در دما پیش بینی می کنیم یعنی تا روز یکشنبه تغییر محسوسی در دما نخواهیم داشت. بعد از آن از روز دوشنبه کاهشی در دما خواهیم داشت و در روزهای چهارشنبه مجددا کاهش بیشتر دما را خواهیم داشت.

به گزارش سلامت نیوز «صادق ضیاییان» رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور در گفت و گو با ایلنا درباره آخرین وضعیت بارش در کشور گفت: طی امروز بارش های رگباری شدید را در جنوب استان سیستان و بلوچستان خواهیم داشت که می تواند منجر به مشکلاتی از جمله جاری شدن روان آب و سیلاب در رودخانه های فصلی و خشک خواهد شد. توصیه ما این است که اکیدا از قرار گرفتن حاشیه و بستر این رودخانه ها جدا خودداری کنند.

وی ادامه داد: این بارش ها مقداری خفیف تر در شرق استان هرمزگان و جنوب استان فارس هم پیش بینی می شود. بنابراین هموطنان دقت لازم را در این خصوص حتما داشته باشند.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: روز شنبه مقداری بارش در جنوب استان فارس خواهیم داشت و در روز یکشنبه استان گلستان و همچنین بخش هایی از استان فارس بارش هایی را شاهد خواهیم بود. بارش ها در این فصل خیلی خطرناک است مردم در این مناطق از قرار گرفتن در حاشیه و بستر رودخانه ها جدا خودداری کنند.

ضیاییان درباره آخرین وضعیت دما گفت: در این هفته یک روند نزولی را در دما پیش بینی می کنیم یعنی تا روز یکشنبه تغییر محسوسی در دما نخواهیم داشت. بعد از آن از روز دوشنبه کاهشی در دما خواهیم داشت و در روزهای چهارشنبه مجددا کاهش بیشتر دما را خواهیم داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ