خواسته مردم اجرای «وعده صادق ۲» است

اقتصاد ایران: رشت- امام جمعه رشت با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی احساسات مردم را جریحه دار کرده است، گفت: خواسته مردم اجرای «وعده صادق ۲» است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به سالروز واگذاری استان بحرین توسط رضاخان با فشار انگلیسی در سال ۴٢ اظهار کرد: امروز پیروان اهل بیت (ع) در این منطقه زیر ظلم سکانداران قرار دارند.

وی افزود: مردم از درون از این موضوع خشمگین هستند اما مردم با جریان وعده صادق اول امیدوار شده و اقتدار ملی را احساس کردند و قدرت جمهوری اسلامی را در منطقه و فرامنطقه احساس کردند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مردم همراهی بین قوای سه گانه را در دوران شهید رئیسی احساس کردند، ادامه داد: جنایت نابخشودنی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی احساسات مردم را جریحه دار کرده چرا که میهمان ما را مورد حمله قرار دادند.

فلاحتی خواسته مردم را اجرای وعده صادق ٢ عنوان کرد و گفت: امروز در ساحات جهانی قدرت‌های اسلامی و غیر اسلامی دفاع مشروع جمهوری اسلامی را اذعان دارند بنابراین اگر دولت و قدرتی بخواهد کج دهنی کند بی پاسخ نخواهند ماند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه اردوغان در یک مصاحبه‌ای جملاتی علیه صهیونیست‌ها گفته و اعلام کرده همانگونه که وارد قره باغ و لیبی شدیم ممکن است این اتفاق نسبت به رژیم منحوس صهیونیستی تکرار شود، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در پاسخ به اردوغان گفته که اردوغان اضافه گویی می‌کند و از ناتو خواسته تا جواب آن را بدهد لذا ما به اردوغان می‌گوئیم اگر نبود فشارهای کشورهای اسلامی میلیاردها دلار روابط تجاری خود را متوقف نمی‌کردید اما اگر واقعاً بر این ادعا پایبند هستید پایگاه آمریکایی در ترکیه را تعطیل تا صداقتتان مشخص شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ