معیشت مردم و بهبود شرایط اقتصادی اولویت دولت جدید باشد

اقتصاد ایران: بجنورد_ امام جمعه بجنورد گفت: دولت جدید مشی خود را معیشت مردم و بهبود شرایط اقتصادی قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بجنورد در محل مصلی امام خمینی مرکز استان با اشاره به اتفاقات اخیر جامعه اسلامی اظهار کرد: تقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی با جامعه و امت اسلامی به صورت روز افزون در حال گسترش است و ما نیز بر اساس آیات قرآن به مقاومت می‌پردازیم.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اهمیت مقاومت در برابر دشمن طبق آیات قرآن تصریح کرد: شهادت یا پیروزی نتیجه مقاومت در قرآن ذکر شده و هر کدام از این دو حسنه‌ای برای امت اسلامی است.

وی همچنین به گسترش روحیه مقاومت در کشورهای مختلف منطقه‌ای و در میان آزادی خواهان جهان اشاره کرد و گفت: پرچم مقاومت در جهان گسترده شده و با اقداماتی همچون ترور نمی‌توان این روحیه را از بین برد همانطور که پس از حاج قاسم سلیمانی، سردار قاآنی و همچنین پس از اسماعیل هنیه، یحیی سنوار پرچم مقاومت را در دست گرفتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین با انتقاد نسبت به بی عملی کشورهای اروپایی نسبت به ترور اسماعیل هنیه تصریح کرد: این کشورها نسبت به ترور هنیه هیچ واکنشی را نشان ندادند و نسبت به این امر خلاف قوانین بین‌المللی به طور کامل بی عملی داشتند.

وی همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بجنورد به اولویت‌های دولت جدید کشور پرداخت و خاطرنشان کرد: مسائل اقتصادی و معیشت مردم همراه با ارزش پولی و حمایت از تولید و تولیدکننده باید اولویت دولت جدید باشد.

نوری بر لزوم تسویه بدهی کشاورزان به خصوص گندم کاران از سوی دولت نیز تاکید کرد و گفت: دولت باید با این اقدامات از تولید کنندگان حمایت کند.

وی در انتها همچنین بر ارتباط با کشورهای دوست و همسایه تاکید و خاطرنشان کرد: کابینه جدید باید در انتخاب مسئولان میانی و وزرا افراد جهادی، انقلابی و دلسوز ملت و کشور و کاربلد را انتخاب و معرفی کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ