گرمی با تکمیل پروژه‌های زیرساختی در مسیر توسعه قرار دارد

اقتصاد ایران: گرمی - استاندار اردبیل گفت: شهرستان مرزی گرمی با تکمیل زیرساخت‌های توسعه‌ای در مسیر پیشرفت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحامد عاملی با حضور در شهرستان گرمی و بازدید از پروژه‌های عمرانی و گردشگری این شهرستان اظهار کرد: امروز پروژه‌های مهم شهرستان از جمله بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی به ۶ روستا، بررسی میدانی پروژه آب‌رسانی به شهر گرمی از آبگیر روستای تنگ، بازدید از پروژه آب‌رسانی موران، بهره‌برداری از آموزشگاه شهید احدی، آخرین وضعیت پروژه مسکن محرومان، شهرک ولیعصر (ع) در شهرستان گرمی انجام شد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به ۶ روستا در شهرستان گرمی خاطرنشان کرد: در جریان این سفر پروژه آب‌رسانی به روستاهای مغوان، دریامان، مجیدلو، داش‌بلاغ، شوربلاغ و چونذرق علیا در این شهرستان از مجتمع آب‌رسانی شهید بابازاده به بهره‌برداری رسید.

استاندار اردبیل بررسی میدانی پروژه آب‌رسانی به شهر گرمی از آبگیر روستای تنگ را یادآور شد و بیان کرد: پروژه آب‌رسانی به شهر گرمی از آبگیر روستای تنگ در حال بهره‌برداری آزمایشی است.

عاملی با اشاره اینکه فاز دوم پروژه آب‌رسانی موران تا هفته دولت تکمیل می‌شود، گفت: بهره‌برداری از فاز اول آب‌رسانی موران در طرح شهید بالازاده آغاز شد و فاز دوم نیز تا هفته دولت امسال به پایان می‌رسد.

وی افزود: در دهه فجر سال جاری با بهره‌برداری از فازهای این پروژه به ۶۳ روستای گرمی آب‌رسانی خواهد شد.

استاندار اردبیل از آغاز بهره‌برداری از آموزشگاه ۱۲ کلاسه شهید احدی در شهرستان گرمی خبر داد و بیان کرد: این آموزشگاه ۱۲ کلاسه با صرف اعتبار ۱۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

عاملی از کمبود ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل خبر داد و گفت: ساخت یک هزار کلاس در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: با وجود اینکه شهرستان گرمی در زمینه فضای آموزشی نسبت به سایر شهرستان‌ها وضعیت بهتری دارد اما ارتقای فضا آموزشی در مناطق روستایی و محروم همچنان باید مورد توجه باشد.

استاندار اردبیل همچنین از آخرین وضعیت پروژه ۲۲ واحدی مسکن محرومان در این شهرستان بازدید و در جریان روند آسفالت‌ریزی کوچه‌های شهرک ولیعصر (عج) گرمی و تأمین زیرساخت‌های شهرک قرار گرفت.

عاملی خاططرنشان کرد: زمین‌هایی در این شهرک در اختیار مردم قرار گرفته و احداث واحدهای مسکونی انجام شده ولی در حوزه زیرساخت‌ها نواقصاتی وجود دارد که نیازمند رفع آن در حداقل زمان هستیم.

وی تصریح کرد: گازرسانی، بهسازی و آماده‌سازی معابر و کوچه‌ها، آب‌رسانی و اجرای فاضلاب، از جمله نیازمندی‌های شهرک ولیعصر (عج) گرمی است که جزو اولویت‌های هفته‌ها و ماه‌های آینده دستگاه‌های اجرایی مرتبط خواهد بود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه سرمایه‌گذاری ۴۲ میلیاردی در دریاچه گیلارلو آغاز می‌شود، ادامه داد: طی ۳ سال گذشته برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران، آسفالت و روشنایی برق دور دریاچه اجرا شد.

عاملی بیان کرد: هم‌اکنون جدول‌گذاری مجموعه در دست اقدام بوده و همچنین سرمایه‌گذاری ۴۲ میلیارد تومانی در این منطقه گردشگری آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ