کارگاه‌های تخصصی آموزش خبرنگاری برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور گفت: برای ۶ ماه آینده چهار دوره و پنج کارگاه آموزشی برای خبرنگاران توسط خانه مطبوعات برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار هوشمند صبح جمعه در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان بوشهر با اشاره به اقدامات خوبی که در زمینه بیمه خبرنگاران انجام گرفته، اظهار کرد: یکی از خطوط قرمز وزارت فرهنگ و ارشاد در حمایت از خبرنگاران بحث بیمه کارکنان است که به امنیت شغلی کارکنان منجر شده است.

وی اعلام کرد: بیمه کارکنان پایگاه‌های خبری و معافیت سهم کارفرما در پرداخت حق بیمه نیز مطالبه اصحاب رسانه و خبرنگاران بود که برای مطبوعات و رسانه‌های مکتوب، این ۲ امر در حال تحقق است.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور افزود: برگزاری کارگاه‌ها و تورهای آموزشی با هدف افزایش توانمندی و سطح سواد رسانه اهالی رسانه از جمله اقدامات خانه مطبوعات برای این موضوع بوده است.

وی با اشاره به اینکه چندین کارگاه در سال گذشته در حوزه رسانه برگزار شده، بیان کرد: برای ۶ ماه آینده چهار دوره آموزشی و پنج کارگاه آموزشی برای خبرنگاران توسط خانه مطبوعات برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور با اشاره به پرورش خبرنگاران تخصصی صنعت گفت: برای تقویت نیروی انسانی رسانه‌ای متخصص در حوزه‌های صنعت، شیلات، دریانوردی و سایر بخش‌ها اقدامات خوبی انجام گرفته است.

وی بیان کرد: چهار کارگاه آموزشی در این راستا تدارک دیده شده که به‌زودی ارائه می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور با بیان اینکه جشنواره مطبوعات با هدف ارائه استعدادهای جدید در عرصه رسانه برنامه ریزی شده است، اضافه کرد: اعطای آگهی دولتی به عنوان یارانه دولتی از جمله موارد حمایتی از خبرنگاران است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ