آماده واگذاری استادیوم فوتبال یادگار امام تبریز هستیم

اقتصاد ایران: تبریز- مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به واگذاری ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز گفت: آماده واگذاری استادیوم فوتبال هستیم ولی واگذاری کل مجموعه از عهده ما خارج است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب ستوده‌نژاد صبح جمعه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه افزود: نبود باشگاه بزرگ‌ترین ضعف ورزش قهرمانی آذربایجان شرقی است، چرا که نبود باشگاه در سطح استان باعث می‌شود تا استعدادیابی صورت نگیرد و ورزش قهرمانی رشد نکند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان کرد: تا زمانی که صنایع آذربایجان‌شرقی با ورزش آشتی نکنند شرایط ورزش استان بهتر از این نخواهد شد و در حال حاضر تمام بار تیمداری در رشته‌های مختلف را تنها باشگاه مس سونگون به دوش می‌کشد.

ستوده‌نژاد در مورد احیای تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز خاطرنشان کرد: مدیرعامل پتروشیمی تبریز موافق احیای این تیم است و فعلاً منتظر صدور مجوز توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی هستیم که حداقل در رده‌های پایه این اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه بیشترین پیگیری اداره کل ورزش و جوانان در رابطه با احیای باشگاه ماشین سازی بوده است، یادآور شد: از زمان حضورم در ورزش و جوانان بیشترین پیگیری در رابطه با احیای باشگاه ماشین سازی انجام داده‌ام و پیشنهاد ما در خصوص احیای این تیم ریشه دار و قدیمی وصل کردن به مس سونگون و همچنین بازگشت به کارخانه ماشین‌سازی اما به دلیل اتفاق تلخ سقوط هلیکوپتر ریاست جمهوری شورای علی ورزش استان تشکیل نشد و در دولت جدید به دنبال تشکیل این این جلسه خواهیم بود.

ستوده نژاد درباره تغییر اتاق VAR ورزشگاه یادگار امام توضیح داد: اتاق در نظر گرفته شده برای سیستم کمک داور ویدئویی مورد تأیید ستاد استانداردسازی قرار نگرفت و اتاقی دیگر برای استقرار این سیستم در نظر گرفتیم و در صورت لزوم حتی اتاق جدیدی هم برای قرارگیری این سیستم احداث می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در پاسخ به این سوال که آیا انتقال امتیاز لیگ برتری تیم والیبال مس رفسنجان به مس سونگون ورزقان انجام خواهد گرفت؟ اضافه کرد: این موضوع را با مسئول ورزش مس ایران مطرح کرده‌ایم و نتیجه تا هفته آینده مشخص خواهد شد.

وی در مورد چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) اذعان داشت: کاشت چمن فقط در فروردین و یا شهریور ماه امکان پذیر است و با توجه به مخالفت خمز برای ادامه بازی‌های فصل گذشته در این ورزشگاه ناچارا مجبور به بازسازی چمن را در دستور کار خود قرار دادیم و حتی زیرسازی زمین چمن شماره ۲ نیز آماده است.

ستوده نژاد عنوان کرد: مجوز سهمیه تیم بانوان تراکتور در لیگ دسته اول را چند ماه قبل در زمان بلاتکلیفی این باشگاه گرفته‌ایم و الان که وضعیت این تیم مشخص شده فعالیت‌های مربوط به تیم بانوان را خود باشگاه پیگیری خواهد کرد.

وی در مورد دیگر اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: سالن سه هزار نفری میرداماد به عنوان خانه والیبال در نظر گرفته شده که از کفپوش استاندار برخوردار بوده و هیچ ایرادی ندارد، همچنین سالن رسالت به خانه هندبال اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی یادآور شد: مجوز برگزاری بازی‌های لیگ‌برتری برای یادگار امام صادر شده است و ۳۰ گیت ورودی تا بازی تراکتور و پرسپولیس نصب خواهد شد و در ادامه تعداد گیت ها به ۱۲۰ عدد خواهد رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ