۶۲ هزار گروه جهادی در کشور فعالیت دارند

اقتصاد ایران: قوچان- جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در حال حاضر بیش از ۶۲ هزار گروه جهادی در بسیج سازندگی کشور فعالیت دارند که ۵۲ هزار گروه آن در سامانه اطلس جهادی ثبت‌شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالفضل طهماسبی شامگاه پنجشنبه در مراسم دوره توانمندسازی جهادگران بسیج سازندگی خراسان رضوی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد قوچان اظهار کرد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی بزرگ‌ترین حلقه میانی در کشور محسوب می‌شوند که می‌توانند بهترین پل ارتباطی با مردم باشند.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: در حال حاضر بیش از ۶۲ هزار گروه جهادی در بسیج سازندگی کشور فعالیت دارند که ۵۲ هزار گروه آن در سامانه اطلس جهادی ثبت شده‌اند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام کار تشکیلاتی در گروه‌های جهادی، تصریح کرد: از سال‌های گذشته سازمان بسیج سازندگی با روند انجام امور به‌صورت تشکیلاتی عمل کرده است که برنامه‌هایی همچون رزمایش‌های فاطمی، رویداد چهارسوق، برنامه‌های اندیشه‌ورزی در گروه‌های جهادی، قرارگاه‌های پهنه‌ای، منطقه‌ای و محلی در این راستا است.

طهماسبی گروه‌های جهادی را دارای برنامه ویژه در حوزه‌های مختلف خواند که هرساله در راستای ارتقا آن‌ها برگزار می‌شود و خاطرنشان کرد: قرارگاه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی وابسته به گروه‌های جهادی بوده که باید برنامه‌های تدوین‌شده منظمی داشته باشند تا نتایج بهتری حاصل شود.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور با یادآوری اینکه قانونی برای جهادگران عرصه سازندگی وجود دارد که کامل نیست و باید قانون جدید در این زمینه مصوب شود، گفت: قانون بسیج سازندگی از ۳ سال گذشته در مجلس معطل‌مانده که باید نمایندگان این قانون را با لوازمش هر چه سریع‌تر به تصویب برسانند تا پشتوانه قانونی خوبی برای گروه‌های جهادی داشته باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ