کشف انواع کالای قاچاق میلیاردی در کاشان

اقتصاد ایران: کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری قاچاقچیان و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال در عملیات ضربتی مأموران انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ایرج کاکاوند شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران کلانتری مشکات این فرماندهی، حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به دو دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی در ادامه ابراز داشت: مأموران طی هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از خودروهای توقیفی هشت هزار و ۵۰۰ نخ سیگار و ۴۹ هزار و ۲۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به اینکه تمامی کالاهای مکشوفه فاقد مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۲۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه دو نفر به اتهام تهیه و حمل کالای قاچاق دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۱۰۰۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق از انبار یک شرکت در کاشان

سرهنگ کاکاوند همچنین در ادامه افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان، با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود مطلع شدند تعداد زیادی لوازم خانگی به صورت غیر قانونی در انبار یک شرکت تعطیل شده شهرستان دپو شده که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مرجع قضائی از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات سه هزار و ۸۱۰ دستگاه انواع لوازم خانگی کشف شد.

فرمانده انتظامی کاشان تصریح کرد: با توجه به اینکه انبار شرکت مذکور در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و موجودی آن نیز به مبادی مربوطه اعلام نگردیده بود کالاهای مکشوفه در این انبار برابر ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا قاچاق محسوب شده و با حکم قضائی توقیف شدند.

وی ارزش این محموله را یک هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و مالک شرکت نیز برای رسیدگی قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ