دوئل بزرگ ملی‌پوش‌های فوتسال/ نفت اصفهان چشم به اولین امتیاز

اقتصاد ایران: در ادامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتسال، تیم های مدعی گیتی پسند اصفهان و گهرزمین سیرجان به مصاف هم خواهند رفت. تیم نفت اصفهان هم امیدوار است برابر فولاد زرند به اولین امتیاز خود برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال امروز جمعه نوزدهم مرداد از ساعت ۱۶ با برگزاری ۴ دیدار به پایان خواهد رسید و در مهمترین دیدار، تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان میهمان تیم پرستاره گهرزمین سیرجان خواهد بود.

گهر زمین سیرجان - گیتی پسند
تیم فوتبال گهرزمین سیرجان در حالی باید از گیتی پسند پذیرایی کند که این تیم سیرجانی علی رغم بازیکنان بزرگی که در فصل نقل و انتقالات خریداری کرد نتوانسته است در ۴ هفته ابتدایی مسابقات عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و با ۳ شکست و یک پیروزی در رده دوازدهم جدول قرار دارد. حسین طیبی، سالار آقاپور، مسلم اولادقباد و پرکاس از جمله بازیکنان نام آشنای گهرزمین هستند.

در سوی دیگر اما گیتی پسند همچون فصل گذشته شروع خوبی داشت و توانست هر چهار دیدار خود را با برتری پشت سر بگذارد و با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. در این تیم هم بازیکنان ملی پوشی مانند سنگ سفیدی، احمدعباسی، درخشانی و باقر محمدی حضور دارند.

مس سونگون - ایرالکو اراک
تیم فوتسال مس سونگون در کنار گیتی پسند تنها تیم های بدون شکست لیگ برتر هستند. مسی ها در ۴ هفته اخیر ۳ برد و یک مساوی به دست آورده اند و در صورتی که برابر ایرالکو به برتری برسند می توانند به رده دوم صعود کنند و در صورتی که گیتی پسند امتیاز از دست بدهد می توانند امیدوار به صدرنشینی باشند.

شهرداری ساوه - پالایش نفت بندرعباس
پالایش نفت بندرعباس هم در این فصل شروع خوبی داشته است و با ۳ پیروزی در چهار بازی با ۹ امتیاز در رده چهارم قرار دارد. شهرداری ساوه هم با ۷ امتیاز ششم است و در این بازی خانگی کار سختی برابر حریف قدرتمند خود دارد.

پالایش نفت اصفهان - فولاد زرند ایرانیان
پالایش نفت اصفهان تنها تیم بدون امتیاز جدول است. این تیم تازه لیگ برتری شده امیدوار است بتواند در خانه و برابر تیم فولاد زرند ایرانیان که با ۳ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد بتواند اولین امتیاز خود را در این فصل به دست بیاورد.

دوئل بزرگ ملی‌پوش‌های فوتسال/ نفت اصفهان چشم به اولین امتیاز

رقابت های لیگ برتر، روز پنجشنبه با ۳ دیدار آغاز شده بود که با برتری تیم های هیات فوتبال قم، کراپ الوند و فولاد هرمزگان به پایان رسید.

* فرش آرا صفر - یک هیات فوتبال قم
* کراپ الوند ۳ - صفر سفیر گفتمان
* فولاد هرمزگان ۳ - ۲ سن ایچ ساوه

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ