رسانه دشمن ذهن جوانان را شست‌وشو می‌دهد

اقتصاد ایران: اردستان-خطیب دینی و سخنران مجالس عزاداری رهبر انقلاب گفت: رسانه دشمن ذهن جوانان را شست‌وشو داده و به خود مشغول می‌کند درحالی که در برخی موارد قلب جوانان پاک است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید باقر طباطبایی‌نژاد شامگاه پنجشنبه در آخرین شب از مراسم عزاداری هیئت لواء الزینب رهروان شهدا اردستان، اظهار داشت: مراجع تقلید عطر زدن برای خانم‌ها را در صورتی حرام می‌دانند که موجب جلب توجه نامحرم شود اما اگر عطر زدن ملایم و عادی باشد مشکلی ندارد.

وی افزود: در شریعت اسلام پوشاندن تمام بدن و موها از نامحرم واجب شده مگر دو استثنا که شامل گردی صورت و دست‌ها تا مچ است همچنین فرهنگ، ما را نباید به اشتباه اندازد و احکام را از رساله و مراجع تقلید فرابگیریم.

کارشناس مسائل دینی خاطرنشان کرد: مهم است که توجه شود خدا و مراجع درباره احکام می‌گویند و به حرف مردم نباید توجه کرد، صورت خانم‌ها در موقعی جایز است آشکار باشد که زینت شده نباشد زینت کردن خواهران برای خروج از خانه اشکال شرعی دارد.

حجت الاسلام طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: زینت آسمان‌ها و زمین امام حسین علیه السلام است، افلاکیان حسین را بهتر از خاکیان می‌شناسند و هرکس در این عالم بخواهد هدایت شود باید از نور حسین علیه السلام استفاده کند.

سخنران مجالس عزاداری رهبر انقلاب بیان کرد: خداوند حسین را به عالم مادی داد تا انسان‌ها را هدایت کند و راه را به گمراهان نشان دهد چرا که حسین چراغ هدایت است و هرکسی می‌خواهد در عالم نجات پیدا کند باید به امام حسین رو زند.

وی ادامه داد: هرکسی می‌خواهد دل او پاک شود باید دل را به امام حسین علیه السلام گره زند ما به محبت امام نیاز داریم که اگر قلب ما برای حسین نفس نکشد زنگار گرفته و از خدا دور می‌شود.

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: رسانه‌ها اکنون روی ذهن جوانان ما کار می‌کنند و شبکه‌های معاند که گویندگان آن دشمنان خدا هستند جوانان را به خود مشغول می‌کنند، رسانه دشمن ذهن جوانان را شست‌وشو می‌کند درحالی که در برخی موارد قلب جوانان پاک است.

خطیب دینی یادآور شد: جوانان در انتخاب همسر دقت کنند و همسری را انتخاب کنند که فرد را به خداوند نزدیک کند همچون حضرت فاطمه که علی علیه السلام را به خدا نزدیک کرده بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ