تلخ‌ترین لحظه المپیک پاریس برای ایران!

اقتصاد ایران: لحظه فریاد علی‌پور بعد از لمس کردن تایمر مسابقه یکی از تلخ‌ترین صحنه‌های المپیک برای ما ایرانی‌ها بود.

ورزش سه: برای خیلی از ما صدم ثانیه شاید ارزشی نداشته باشد اما رضا علی‌پور ورزشکار درخشان ایران در مسابقات المپیک نتیجه چندین سال زحمات خود را با همین صدم ثانیه‌ها نقش بر آب دید، آن هم در حالیکه رقیبش رکورد جهان را شکست و بهترین عملکرد دوران خود را داشت!

علی‌پور یکی از خاص‌ترین ورزشکاران ایران است که قبل از المپیک شاید تعداد انگشت‌شماری او را می‌شناختند و از توانایی‌های این پسر سخت‌کوش آگاه بودند اما یوزپلنگ ایرانی در مسابقات المپیک مثل روزهایی که در محل تمرین خود برای رسیدن به رویاهایش تلاش می‌کرد جنگید و قلب میلیون‌ها ایرانی را فتح کرد.

فریاد علی‌پور بعد از دیدن تایمر مسابقه و چند صدم ثانیه‌ای که مدال را از او گرفت صحنه احساسی را خلق کرد که میلیون‌ها ایرانی با دیدن این صحنه مانند رضا حسرت خوردند و برای دقایقی به چهره پر از غم و اندوه رضا خیره شدند.

تلخ‌ترین لحظه المپیک پاریس برای ایران!

او بعد از مسابقه با چشم‌هایی اشک‌بار در مقابل دوربین قرار گرفت و از مردم ایران برای اینکه نتوانسته مدال را به آنها هدیه کند عذرخواهی کرد و این لحظات احساسی را بیشتر از قبل تلخ و دردناک کرد!
علی‌پور در جریان مسابقات المپیک بارها از شرایط سخت خود و رقابت نابرابری که از لحاظ امکانات با رقبای خود داشته صحبت کرده است، سنگ‌نوردی رشته سرعت می‌توانست برای ایران مدال‌آور باشد و توجه‌های بیشتری را به خود جلب کند، با دیدن درخشش رضا علی‌پور در این مسابقات و محبوبیت این این ورزش سریع در بین مردم ایران، امیدوار هستیم که به همین سرعت از یادها پاک نشود و شرایط بهتری برای علی‌پور ایجاد شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ