«شهید علی هاشمی» تهدید را به فرصت تبدیل کرد

اقتصاد ایران: اهواز _ فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: شهید علی هاشمی تهدید را به فرصت تبدیل کرد تا دشمن از رفتار، منش، اقتدار و غیرت جوان‌های رزمنده درس بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور پنجشنبه شب در رویداد هنری «یوسف هور» که به مناسبت گرامیداشت شهید علی هاشمی در یادمان این شهید برگزار شد، اظهار کرد: از همه برداران و خواهران، هنرمندان و صاحب و خالق اثرهای هنری صمیمانه تشکر می‌کنم که این رویداد را، که قرار است در این مکان مقدس با نام افتخار خوزستان «سردار هور، سردار علی هاشمی» رقم بخورد انجام داده‌اند و این یکی از کارهای بسیار زیبا است.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: امیدواریم این اثر، هم اثر ماندگاری باشد و هم مورد اقبال اشخاصی که علاقمند به این آب و خاک و اینچنین موضوعات هستند، باشد.

وی با بیان اینکه همه مردم ایران اسلامی مدیون شهدا هستند، تصریح کرد: شهدا نیاز دارند که نسبت به آنها ادای دین شود. حیات، زندگی و همه اموراتی که در این کشور در حال رقم خوردن است همه مدیون ایثارگری و مجاهدت شهیدان است لذا ما همیشه باید با اثرهای خوب، کارهای زیبا و خلق بهترین‌ها برای یادآوری راه شهیدان باشیم زیرا هر آنچه باعث قوام این کشور و مرز و بوم می‌شود راه شهیدان است.

فرمانده سپاه خوزستان ادامه داد: اگر راه شهیدان احیا و زنده شود قطع به یقین چشم دشمنان قسم خورده این مرز و بوم کور می‌شود، دشمنی همه می‌بینیم با بی رحمی چه جنایت‌هایی را مرتکب می‌شوند.امروز در سرزمین‌های اشغالی فلسطین به کودک، زن و مریض بیمارستانی بی رحمانه حمله می‌شود و به شهادت می رسند.

سردار شاهوارپور عنوان کرد: آن‌هایی که شبانه و دزدانه می آیند مهمان ما، یکی از رهبران نهضت فلسطین شهید هنیه را به شهادت می‌رسانند یعنی همیشه در کمین هستند تا علیه مردم و آب و خاک ما تعدی و تجاوز کنند و هرگز راضی به آرامش ما نیستند که شهدا پاسخ اینها را داده‌اند.

وی گفت: زمانی که شهید والا مقام، علی هاشمی متوجه شد جنگی آغاز شده و تجاوزی در حال شروع است، وقتی دشمن وارد آب و خاک ما شده و زنان و مردان این مرز بوم مورد تعدی گرفتند، شبانه روز بر سر مردم آبادان، اهواز، دزفول، شوش و دیگر استان‌های مرزی بمب می‌ریزد آن هیجانات و ترس و لرزی که در بین مردم به وجود می‌آید آنگاه مرد و مردان با غیرتی همه چیز را کنار می‌گذارند، تفنگ را به دست می‌گیرند و اولویت را ایستادگی در مقابل دشمن می‌بینند، می‌ایستند و آداب و اصول جنگ را یاد می‌گیرند.

فرمانده سپاه خوزستان در خصوص یکی از برجستگی‌هایی شهید هاشمی که اختصاصاً به سپاه برمی گردد، گفت: ما آموزش را در جنگ یاد گرفتیم، در آکادمی و دانشکده آموزش ندیدم، همزمان با جنگیدن آموزش‌های مختلف تخصصی و تکنیکی که با سلاح لازم بود و چه دیگر آموزش‌ها را با استعدادهایی که بچه‌ها داشتند در عین صحنه نبرد درک کردند و فهمیدند چگونه باید جنگ را اداره کنند و تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

سردار شاهوارپور اضافه کرد: شهید علی هاشمی تهدید را به فرصت تبدیل کرد، علی هاشمی‌ها این فرصت‌ها برای یک کشور به وجود آوردند تا دشمن از رفتار، منش، اقتدار و غیرت این جوان‌ها درس بگیرد و اگر فکر تعدی و تجاوز به سرش خورد، بداند ما تاب آوریمان بسیار است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ