فاز دوم روشنایی مسیر پرتردد چاهکوتاه _ دویره آغاز شد

اقتصاد ایران: بوشهر- دهیار روستای چاهکوتاه گفت: با پیگیری‌های متعدد مجموعه دهیاری و شورای اسلامی روستای چاهکوتاه فاز دوم نصب پایه‌های روشنایی مسیر پرتردد چاهکوتاه به دویره آغاز شد.

عبدی برقندان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن ابراز خرسندی از اجرای این پروژه اظهار کرد: در ادامه خدمت‌رسانی مجموعه دهیاری و شورای اسلامی و طبق وعده‌ای که به مردم روستای چاهکوتاه داده بودیم فاز اول روشنایی مسیر چاه کوتاه به دویره در سال ۱۴۰۲ از سه راه پارک جنگلی تا پل رودخانه انجام شد و با تلاش‌های مستمر و پیگیری دهیاری وشورای اسلامی روستا و همکاری نهادهای مربوطه با توجه به درخواست مکرر اهالی روستا اجرایی شدن فاز دوم نیز محقق شد و بزودی شاهد روشنایی فاز دوم مسیر از پل‌رودخانه تا دویره خواهیم‌بود.

دهیار روستای چاهکوتاه ادامه داد: هدف از اجرای این طرح مهم توسعه و بهبود در امنیت و رضایتمندی مردم چاهکوتاه و روستاهای همجوار صورت گرفت و امیدواریم که مورد توجه و رضایت عموم قرار گیرد.

برقندان با اشاره به اینکه روشنایی این مسیر موجب کاهش حوادث جاده‌ای و امنیت عابران می‌شود بیان کرد: این مسیر مورد تردد روزانه مردم چاهکوتاه، دویره، قلعه چاهکوتاه، تل اشکی، آبطویل، سمل، گلنگون به مرکز استان و تردد مسافران بومی در فصل زمستان جهت تفریح در پارک جنگلی روستای گردشگری چاهکوتاه بوده و امیدواریم با انجام این پروژه دیگر شاهد حوادث دلخراش رانندگی نباشیم.

دهیار روستای چاهکوتاه در خصوص روشنایی و تعریض مسیر بلوار ورودی روستا تا سه راهی پارک جنگلی نیز گفت: با بازدیدهای صورت گرفته توسط فرماندار و پیگیری و تلاش مجموعه دهیاری و شورای اسلامی به زودی با تخصیص اعتبارات لازم در آینده‌ای نزدیک به فاز عملیاتی خواهد رسید.

برقندان در پایان ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مردم و همچنین همکاری مسئولان مربوطه گفت: لازم است از نماینده محترم مردم شریف بوشهر در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، فرماندار بوشهر، ریاست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوشهر، کارشناس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر ومسئول پرونده پروژه روشنایی مسیر و دیگر دستگاه‌های اجرایی که در اجرای این پروژه مهم تلاش و همکاری کردند تقدیر می‌کنم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ